Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení kurzového rizika v mezinárodním obchodě na příkladu společnosti Okula Nýrsko, a.s.
Kunert, Pavel ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Křivánek, Lubomír (oponent)
Diplomová práce se zabývá řízením kurzového rizika v mezinárodním obchodě. Nejprve je představen nezbytný teoretický rámec, který je poté aplikován na reálné situaci české mezinárodně obchodující společnosti. První kapitola objasňuje jednotlivé typy devizové expozice, základní metody prognózování měnového kurzu a způsoby ohodnocení kurzového rizika. Druhá kapitola se věnuje interním technikám snižování devizové expozice a externím zajišťovacím nástrojům. Ve třetí kapitole jsou na základě analýzy devizových toků společnosti a následného ohodnocení její devizové pozice a dosavadního přístupu formulována doporučení ke zlepšení.
Projekt rebrandingu neziskové organizace
Kunert, Pavel ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Lara, Zita (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá projektem rebrandingu neziskové společnosti, který rozebírá dle jednotlivých fází běžných v komerční sféře a na příkladech ukazuje rozdíly při obdobném projektu v neziskové společnosti People Management Forum. Autor využívá pracovních zkušeností z pozice marketingového specialisty, který má na starosti firemní komunikaci a dodržování corporate identity, podprojekt vzniku webových prezentací a analýzu a návrh nové strukturované databáze naplňující objektivní informační potřebu jednotlivých transformačních míst v nově navržené organizační struktuře. Hlavní snahou je ukázat důležitost správného nastavení dílčích cílů tak, aby společnost po rebrandingu dokázala naplňovat vize nastavené před začátkem celého procesu. Na začátku autor vysvětluje vztah neziskových společností a jejích klíčových stakeholderů v mikro- i makroprostředí společnosti a jak úzce tento vztah souvisí s firemní komunikací a public relations společnosti. V kapitole čtvrté pak popisuje rebranding jako proces a vysvětluje důležitost a klíčové faktory jeho jednotlivých fází. V kapitolách pět a šest autor přibližuje vztah neziskové společnosti People Management Forum a její dceřiné společnosti HR Forum, s.r.o., který je pro praktickou část práce zásadní, a ukazuje také hlavní aktivity People Management Fora a způsob, jakým je společnost prezentuje mezi své cílové skupiny. Kapitola s číslem sedm je pak stěžejní částí práce a praktickou ukázkou projektu rebrandingu, dle předchozí teorie ukazuje stěžejní faktory úspěchu takového projektu a přináší doporučení k jednotlivým fázím spolu s ukázkami, jak toto řešení bylo aplikováno v People Management Foru. V osmé kapitole pak autor podrobněji popisuje jemu svěřený podprojekt návrhu a implementace nových webových stránek a strukturované databáze včetně způsobu, jakým byly nastaveny metriky měření úspěšnosti a jakým způsobem jich bylo dosaženo. Přináší také doporučení, jak by strategie mohla fungovat efektivněji a jak se práce na projektu přizpůsobí změnám trendů v dané oblasti.
Postavení Indie ve světové ekonomice
Kunert, Pavel ; Jiránková, Martina (vedoucí práce) ; De Castro, Tereza (oponent)
Bakalářská práce pojednává o stavu indické ekonomiky, jejím současném a očekávaném budoucím vývoji a postavení ve světové ekonomice. V první kapitole je popsán současný vývoj indické ekonomiky podmíněný přijatými reformami a sektorová skladba ekonomiky. Druhá kapitola se zabývá zapojením země do mezinárodních ekonomických vztahů a především se týká zahraničního obchodu se zbožím a službami a přílivu přímých zahraničních investic. Průvodním jevem současného vývoje ve světové ekonomice je rostoucí význam zemí BRIC, ke kterým se řadí také Indie. Očekávaný vývoj Indie a potenciály a rizika dalšího vývoje jsou popsány ve třetí kapitole.
Firemní komunikace a PR na Internetu
Kunert, Pavel ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Pavlík, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá třemi základními problémy, které dále rozebírá a analyzuje. Je založena na srovnání tří firemních snah o efektivní public relations. Autor využívá pracovních zkušeností ze tří různých projektů v pozici osoby odpovědné za public relations a marketing. Práce tak ve výsledku porovnává možnosti a strategie tvorby efektivního public relations ve třech různě velkých společnostech. Kromě srovnávací studie těchto tří projektů, která sleduje jednak strategie rozličných podniků a jednak také možnosti využití internetu a dalších technologií pro větší efektivitu výsledné snahy, se práce zaměří také na analyzování úzké návaznosti marketingu a public relations. Přínosem práce je nový pohled na internetové PR z hlediska jeho návaznosti na informační systém používaný organizací, především na Customer Relationship Management část systému pro řízení vtahu s veřejností. Díky srovnání rozdílných strategií také pomůže odhalit chyby při realizaci public relations a zároveň pomůže s výběrem vhodných prostředků internetového PR. Třetí a čtvrtá kapitola práce popisuje začlenění public relations jednak do moderní internetové společnosti a komunikace, a jednak také do marketingového mixu organizací a firem. V dalších kapitolách již teoretické poznatky přecházejí v praxi na příkladech projektu hudebního festivalu Digital Sun a hudebního Clubu Na Rampě. Nejširší využití informačních technologií a IT/IS organizace pak uvidíme na příkladu přístupu k PR a marketingu ve společnosti Mironet, s.r.o.

Viz též: podobná jména autorů
3 Kunert, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.