Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální podnikání jako forma sociálně-pedagogické práce
Kudláčková, Karolína ; Lorenzová, Jitka (vedoucí práce) ; Strouhal, Martin (oponent)
Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze DIPLOMOVÁ PRÁCE 2012 Bc. et Bc. Karolína Kudláčková Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze Katedra pedagogiky Diplomová práce Karolína Kudláčková Sociální podnikání jako forma sociálně-pedagogické práce The Social Enterprise as the Form of Social Pedagogy's Working 2012 Vedoucí práce: PhDr. Jitka Lorenzová, Ph. D. Děkuji vedoucí své diplomové práce PhDr. Jitce Lorenzové, Ph.D. za cenné rady v průběhu jejího psaní. Chci ale vyjádřit svou vděčnost také všem ředitelům a vedoucím, kteří mi umožnili realizovat kvalitativní výzkum ve svých organizacích, jejich zaměstnancům a externím pracovníkům pak za jejich ochotu a otevřenost, s nimiž mi sdělili své názory a postoje. Byla jsem mile překvapena, s jakým pochopením jsem se setkala nejen v neziskových organizacích, nýbrž také v řadách státních úředníků. Prohlašuji, že jsem tuto diplomovou práci vypracovala samostatně a výhradně s použitím citovaných pramenů, literatury a dalších odborných zdrojů. Tato má práce, ani její části nebyly využity v rámci jiného vysokoškolského studia či získání jakéhokoliv akademického titulu. Karolína Kudláčková v. r. V Praze dne 28. června 2012 Anotace Diplomová práce Sociální podnikání jako forma sociálně-pedagogické práce se snaží předložit co možná nejcelistvější pohled na...
Vědomí sociální soudržnosti u žáků základních škol
Kudláčková, Karolína ; Kasíková, Hana (oponent) ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce)
Co se by žáci mohli dozvěděli na základní škole o sociální soudržnosti (solidaritě mezi lidmi) jsem zkoumala pomocí učebnic občanské výchovy, protože problematika sociální koheze je v starých i nových osnovách zmiňována ve vyučovacím obsahu právě tohoto předmětu. Některé z analyzovaných učebnic jsou vhodnými pomůckami pro nenásilné vytváření prosociálních postojů žáků základních škol. Solidaritu ve společnosti mohou učitelé žákům přiblížit rovněž v hodinách volitelných předmětů: etické výchově, mediální výchově, seminářích o filozofii, psychologii, finanční gramotnosti... Zkrátka téma soudržnosti společnosti tvoří součást hned několika tzv. průřezových témat, tudíž jej lze včlenit do vyjmenovaných "speciálních" předmětů, nastínit na základě učiva o našich a světových dějinách, dějinách lidského myšlení (abych nepoužívali odstrašujícího pojmu filozofie), případně se může jednat o "externí zkušenost" ve smyslu vzdělávacích a osvětových akcí pořádaných nejčastěji subjekty neziskového sektoru, ale i školou samotnou.

Viz též: podobná jména autorů
5 KUDLÁČKOVÁ, Kristýna
1 Kudláčková, Kamila
3 Kudláčková, Kateřina
5 Kudláčková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.