Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zobrazení 3D scény ve webovém prohlížeči
Kuželová, Ludmila ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření 3D virtuální prohlídky za použití nového standardu WebGL v kombinaci s javascriptovým frameworkem O3D. Výsledkem je volně dostupná webová aplikace pro vygenerování virtuální prohlídky ze série zaslaných fotografií. Tyto fotografie jsou zpracovány na serveru, který na základě nalezených korespondujících bodů sestavuje 3D scénu. Práce staví na volně dostupné aplikaci Bundler [40], která je použita pro nalezení 3D bodů v zaslaných fotografiích a jim příslušných kamer (místa odkud byla fotografie získána). Výstupy aplikace Bundler jsou zpracovávány pomocí webového serveru Jetty za použití jazyka Java, kde dochází k získání všech informací jenž jsou potřeba pro vytvoření prohlídky. Zobrazení výsledku je potom dosaženo pomocí HTML5, CSS, WebGL a Javascriptu s užitím O3D.
Demonstrační program simulace zásobníkových automatů
Kuželová, Ludmila ; Koutný, Jiří (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zpracováním simulace zásobníkových a rozšířených automatů. Součástí práce je demonstrační program, který umožňuje uživateli zadat nastavení automatu a následně spustit simulaci přijetí vstupního řetězce automatem. Vybrána je vhodná metoda prohledávání stavového prostoru, z oboru umělé inteligence - prohledávání do šířky - Breadth First Search.
Demonstrační program simulace zásobníkových automatů
Kuželová, Ludmila ; Koutný, Jiří (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zpracováním simulace zásobníkových a rozšířených automatů. Součástí práce je demonstrační program, který umožňuje uživateli zadat nastavení automatu a následně spustit simulaci přijetí vstupního řetězce automatem. Vybrána je vhodná metoda prohledávání stavového prostoru, z oboru umělé inteligence - prohledávání do šířky - Breadth First Search.
Zobrazení 3D scény ve webovém prohlížeči
Kuželová, Ludmila ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření 3D virtuální prohlídky za použití nového standardu WebGL v kombinaci s javascriptovým frameworkem O3D. Výsledkem je volně dostupná webová aplikace pro vygenerování virtuální prohlídky ze série zaslaných fotografií. Tyto fotografie jsou zpracovány na serveru, který na základě nalezených korespondujících bodů sestavuje 3D scénu. Práce staví na volně dostupné aplikaci Bundler [40], která je použita pro nalezení 3D bodů v zaslaných fotografiích a jim příslušných kamer (místa odkud byla fotografie získána). Výstupy aplikace Bundler jsou zpracovávány pomocí webového serveru Jetty za použití jazyka Java, kde dochází k získání všech informací jenž jsou potřeba pro vytvoření prohlídky. Zobrazení výsledku je potom dosaženo pomocí HTML5, CSS, WebGL a Javascriptu s užitím O3D.

Viz též: podobná jména autorů
1 Kuželová, Lenka
2 Kuželová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.