Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie produktu
Horňáková, Martina ; Kučerovský, Radek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie zavedení nového produktu Pekárny Crocus, s. r. o. Východiskem pro sestavení návrhu vhodné marketingové strategie jsou údaje získané z teoretických poznatků a aplikace zvolených marketingových metod. Výstupem diplomové práce jsou konkrétní návrhy marketingové strategie dle rozšířeného marketingového mixu, která je předpokladem pro úspěšné zavedení nového produktu na trh.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Kučerovský, Radek ; Hanák, Pavel (oponent) ; Sághy Estélyi, Kristína (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením finanční situace společnosti Pekárna Crocus, s. r. o. v rozmezí let 2006 – 2011. Cílem této práce je zhodnocení současného finančního stavu podniku a zpracování návrhů na jeho zlepšení. V první části práce budou shrnuty veškeré teoretické poznatky, na jejichž základě bude probíhat tvorba praktické části. Druhou část práce tvoří informace týkající se dané společnosti. V třetí části práce bude provedena finanční analýza a na závěr představeny návrhy a opatření vedoucí k zlepšení současné finanční situace podniku.
Hodnocení spokojenosti zákazníků
Horňáková, Martina ; Kučerovský, Radek (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na hodnocení spokojenosti zákazníků Pekárny Crocus, s. r. o. Pomocí dotazníku, který byl předložen respondentům, a jeho analýzy byla zjištěna současná spokojenost zákazníků. Práce obsahuje také návrhy a doporučení, které mohou vést ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.
Marketingová strategie produktu
Horňáková, Martina ; Kučerovský, Radek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie zavedení nového produktu Pekárny Crocus, s. r. o. Východiskem pro sestavení návrhu vhodné marketingové strategie jsou údaje získané z teoretických poznatků a aplikace zvolených marketingových metod. Výstupem diplomové práce jsou konkrétní návrhy marketingové strategie dle rozšířeného marketingového mixu, která je předpokladem pro úspěšné zavedení nového produktu na trh.
Hodnocení spokojenosti zákazníků
Horňáková, Martina ; Kučerovský, Radek (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na hodnocení spokojenosti zákazníků Pekárny Crocus, s. r. o. Pomocí dotazníku, který byl předložen respondentům, a jeho analýzy byla zjištěna současná spokojenost zákazníků. Práce obsahuje také návrhy a doporučení, které mohou vést ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Kučerovský, Radek ; Hanák, Pavel (oponent) ; Sághy Estélyi, Kristína (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením finanční situace společnosti Pekárna Crocus, s. r. o. v rozmezí let 2006 – 2011. Cílem této práce je zhodnocení současného finančního stavu podniku a zpracování návrhů na jeho zlepšení. V první části práce budou shrnuty veškeré teoretické poznatky, na jejichž základě bude probíhat tvorba praktické části. Druhou část práce tvoří informace týkající se dané společnosti. V třetí části práce bude provedena finanční analýza a na závěr představeny návrhy a opatření vedoucí k zlepšení současné finanční situace podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.