Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Koncepce, podpora a zkušenosti z výuky v oblasti zobrazovacích systémů na ČVUT FBMI ve studijním programu Biomedicínská technika
Hozman, Jiří ; Volf, Petr ; Krupička, Radim ; Mardanshina, Evgeniia
V příspěvku jsou shrnuty zkušenosti za posledních 30 let z hlediska výuky problematiky zobrazovacích systémů v lékařství. Za tuto dobu bylo vyzkoušeno několik modelů výuky, a to zejména z hlediska počtu předmětů a rozsahu, ale také metod výuky, a to jak na ČVUT FEL, tak i převážně na ČVUT FBMI, ale i na 1. LF UK. Ve všech případech se jednalo o bakalářská a navazující magisterská studia, která mají vztah k biomedicínské technice, resp. biomedicínskému inženýrství. Tyto dlouholeté zkušenosti pak vedly k vytvoření vhodné struktury přednášek a cvičení, ale i k vytvoření vhodné podpory výuky. V uvedeném příspěvku jsou všechny tyto aspekty zahrnuty. Jedná se tedy spíše o jistý souhrn dosažených zkušeností a doporučení, tzv. dobré výukové praxe, kterou lze využít i na jiných VŠ.
Koncepce, podpora a zkušenosti z výuky matematiky na ČVUT FBMI ve studijním programu Biomedicínská technika
Hozman, Jiří ; Roubík, Karel ; Krupička, Radim ; Feuerstein, Eva
Příspěvek popisuje důvody, metody a výsledky nového systému výuky matematiky na ČVUT FBMI v rámci bakalářského studijního program Biomedicínská technika. Zavedení proběhlo v akademickém roce 2009/2010 a to z důvodu nízké motivace studentů pro stadium matematiky a vzhledem ke zhoršujícím se studijním výsledkům. Míra neúspěšnosti u zkoušek z matematiky klesla z původní úrovně 52 % v roce 2009 na 34 % v roce 2017 u matematiky 1. stupně. a poklesla z 21 % v roce 2009 na 14 % v roce 2017 u kurzů matematiky 2. úrovně. Metodika byla též implementována a testována na deseti vzdělávacích institucích v Řecku, Izraeli, Kosovu, Severní Makedonii a Uzbekistánu v rámci programu Erasmus+ zaměřeného na budování kapacit s názvem iTEM (Innovative Teaching Education in Mathematics).
Učení bez učitele na základě obrazů
Krupička, Radim ; Hlaváč, Václav (vedoucí práce) ; Forst, Libor (oponent)
Cílem diplomové práce bylo vytvoření experimentálního prostředí pro řešení dětského hlavolamu - skládačka, v němž je možné zkoušet různé metody pro učení systému s obrazovou zpětnou vazbou s kognitivními rysy. Hlavolam je demonstrátorem EU projektu COSPAL, IST-004176. Pro vkládání je použitý průmyslový robot se šesti stupni volnosti. Scéna je sledována jednou statickou kamerou. Systém zpracovává obraz z kamery a na základě zpětnovazebného učení rozhoduje o dalším pohybu robota.
Učení bez učitele na základě obrazů
Krupička, Radim ; Forst, Libor (oponent) ; Hlaváč, Václav (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo vytvoření experimentálního prostředí pro řešení dětského hlavolamu - skládačka, v němž je možné zkoušet různé metody pro učení systému s obrazovou zpětnou vazbou s kognitivními rysy. Hlavolam je demonstrátorem EU projektu COSPAL, IST-004176. Pro vkládání je použitý průmyslový robot se šesti stupni volnosti. Scéna je sledována jednou statickou kamerou. Systém zpracovává obraz z kamery a na základě zpětnovazebného učení rozhoduje o dalším pohybu robota.

Viz též: podobná jména autorů
2 Krupička, Roman
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.