Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh výroby vpusti
Králíček, Václav ; Jopek, Miroslav (oponent) ; Peterková, Eva (vedoucí práce)
V rámci diplomové práce je řešena možná inovace výroby těla podlahové vpusti, která patří do portfolia firmy ACO Industries k.s. Materiálem vpusti je austenitická Cr-Ni korozivzdorná ocel 1.4301 (X5CrNi18-10). Současná svařovaná varianta byla nahrazena kombinací konvenčního tažení bez ztenčení stěny a lemování. Geometrie dna vpusti byla navržena v souladu s požadavky normy ČSN EN ISO 14159 a dokumenty EHEDG na hygieničnost zařízení pro použití v potravinářském průmyslu. Pro navrženou geometrii byly provedeny technologické výpočty, dno vpusti bude zhotoveno v jedné tažné operaci společně s lemováním předzhotoveného otvoru. Navržená technologie byla ověřena pomocí numerické simulace. Součástí řešení byla výroba prototypu pro testování průtoku nově navrženého těla vpusti. Při zkoušce průtoku byly splněny požadavky dané normou. Následně byl navržen sdružený nástroj pro výrobu na hydraulickém lisu Dieffenbacher PO250 II s magnetickým upínáním nástroje. Finanční úspora na součásti oproti současnému řešení podlahové vpusti činí 243,43 Kč. Při zadané výrobní sérii 700 kusů ročně s předpokládaným nárůstem o 15 % v následujících letech byla vypočtena návratnost investice na pořízení nástroje na 2,65 roku.
Technologie vysekávání
Králíček, Václav ; Harant, Martin (oponent) ; Peterková, Eva (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na studii technologie vysekávání, tedy metodu výroby tvarově složitých přístřihů z tabulí plechu. Součástí je popis principů vysekávání, důraz je kladen na různé metody výroby, které lze realizovat na moderních vysekávacích lisech, a používané nástroje. V rámci práce jsou porovnány dvě technologie výroby přístřihů z tabulí plechu, a to konkrétně vysekáváním a laserovým řezáním. Vybrané dílce vyrábí firma ACO Industries k.s. z korozivzdorné oceli. Dílce jsou srovnány z hlediska rychlosti a přesnosti výroby, což jsou důležitá kritéria při volbě vhodné technologie.
Technologie vysekávání
Králíček, Václav ; Harant, Martin (oponent) ; Peterková, Eva (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na studii technologie vysekávání, tedy metodu výroby tvarově složitých přístřihů z tabulí plechu. Součástí je popis principů vysekávání, důraz je kladen na různé metody výroby, které lze realizovat na moderních vysekávacích lisech, a používané nástroje. V rámci práce jsou porovnány dvě technologie výroby přístřihů z tabulí plechu, a to konkrétně vysekáváním a laserovým řezáním. Vybrané dílce vyrábí firma ACO Industries k.s. z korozivzdorné oceli. Dílce jsou srovnány z hlediska rychlosti a přesnosti výroby, což jsou důležitá kritéria při volbě vhodné technologie.
Nostalgie: Počítačové hry jako nástroje překonání národnostních a věkových hranic
Králíček, Václav ; Soukup, Martin (vedoucí práce) ; Lütke Notarp, Ulrike (oponent)
Zde představená diplomová práce se zabývá výzkumem podobnosti prožitků z počítačových her u hráčů pocházejících z různých kultur. Protože jsou produkty videoherního průmyslu dostupné téměř po celém světě, setkávají se s jejich obsahy hráči různých národností, kteří pak společně na internetových fórech diskutují o svých zážitcích a zkušenostech z hraní. Práce v mezikulturním srovnání zkoumá, nakolik jsou prožitky z počítačových her kulturně univerzální, čímž mohou mít potenciál sbližovat jedince pocházející z různých kulturních kontextů, a tím překonávat národnostní rozdíly. Jelikož se s hrami setkaly již čtyři generace, bylo předmětem zájmu výzkumu i sbližování hráčů různých věků. Práce se opírá o teoretiky hry Johana Huizingu, Vladimíra Boreckého a Rogera Cailloise, jakož i o antropology George Murdocka, Thomase Hyllanda Eriksena, Michala Tošnera a Clifforda Geerzte. Exkurz do dějin počítačových her jako média a jejich místo ve společnosti nabídl Lev Manovich. Výzkum byl prováděn dvěma metodami. Online dotazníkovým šetřením za použití principů metody sněhové koule a kvantitativní analýzou diskuzních příspěvků na internetové stránce 9gag.com. Podle dat získaných oběma metodami lze prožitky z počítačových her považovat za kulturně univerzální.

Viz též: podobná jména autorů
1 Králíček, Vojtěch
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.