Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh změn marketingového mixu společnosti
Kotková, Diana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhů marketingového mixu společnosti Ekolube, s. r. o., které by mohly v budoucnu vést k posílení loajality stávajících a oslovení nových zákazníků. Teoretická část rozebírá marketing a marketingový mix a popisuje jeho využití. Analytická část se věnuje analýzám a rozboru stávajícího stavu marketingového mixu společnosti Ekolube, s. r. o. a poslední návrhová část se zabývá návrhy na jeho zlepšení.
Návrh na optimalizaci současného stavu projektového managementu vybraného startupu a koncepce pro jeho budoucí rozvoj
Kotková, Diana ; Doskočil, Radek (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením návrhů optimalizace současného stavu projektového managementu vybraného startupu, které povedou ke zvýšení úspěšnosti projektů. Dále se diplomová práce zabývá návrhem koncepce projektového řízení společnosti pro její budoucí rozvoj. V práci je nejprve popsáno teoretické pozadí problematiky. Poté je provedena analýza současného stavu projektového řízení společnosti a pomocí výzkumných metod jsou zkoumány best practises a lessons learned projektových managerů v IT sféře. Na základě výstupů a využití metod projektového managementu jsou poté vytvořeny možné návrhy na zlepšení.
Návrh na optimalizaci současného stavu projektového managementu vybraného startupu a koncepce pro jeho budoucí rozvoj
Kotková, Diana ; Doskočil, Radek (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením návrhů optimalizace současného stavu projektového managementu vybraného startupu, které povedou ke zvýšení úspěšnosti projektů. Dále se diplomová práce zabývá návrhem koncepce projektového řízení společnosti pro její budoucí rozvoj. V práci je nejprve popsáno teoretické pozadí problematiky. Poté je provedena analýza současného stavu projektového řízení společnosti a pomocí výzkumných metod jsou zkoumány best practises a lessons learned projektových managerů v IT sféře. Na základě výstupů a využití metod projektového managementu jsou poté vytvořeny možné návrhy na zlepšení.
Návrh změn marketingového mixu společnosti
Kotková, Diana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhů marketingového mixu společnosti Ekolube, s. r. o., které by mohly v budoucnu vést k posílení loajality stávajících a oslovení nových zákazníků. Teoretická část rozebírá marketing a marketingový mix a popisuje jeho využití. Analytická část se věnuje analýzám a rozboru stávajícího stavu marketingového mixu společnosti Ekolube, s. r. o. a poslední návrhová část se zabývá návrhy na jeho zlepšení.

Viz též: podobná jména autorů
2 Kotková, Denisa
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.