Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ochrana informací a osobních údajů v pracovněprávních vztazích
Kosobudová, Lucie ; Štefko, Martin (vedoucí práce) ; Pichrt, Jan (oponent)
Závěr Lidé mají jen omezenou možnost ovlivnit samotné vytváření osobních údajů, jež se jich týkají. Proto existují zákony, které jim zajišťují určité záruky a ochranu jejich osobních údajů. Zákon o ochraně osobních údajů musí obstarat ochranu osobních údajů osob bez toho, aby se jí tyto osoby museli jakkoliv aktivně domáhat. Aktivně chránit musí ten, kdo osobní údaje zpracovává, subjekt údajů je ten, který je chráněn. Z obsahu diplomové práce vyplývá, že ochrana osobních údajů nemá za cíl absolutně bránit používání osobních údajů, její cíl je daleko skromnější, ale pro ochranu lidských práv velice důležitý. Cílem je zabránit zneužití osobních údajů a umožnit pouze zákonné zpřístupnění osobních údajů. Základní dokument Evropské unie v ochraně osobních údajů, směrnice EP a Rady EU 95/46/ES považuje za nepřijatelné, aby členské státy omezovaly nebo dokonce zakazovaly volný pohyb osobních údajů mezi sebou s odvoláním na jejich ochranu. Na základě této směrnice byl přijat český zákon o ochraně osobních údajů, který zakotvil všechny zásady legálního zpracování osobních údajů. Zákon je velice zdařilý a dle mého názoru podchytil všechny důležité oblasti v ochraně osobních údajů. Některým lidem se může zdát, že povinnosti, které zákon ukládá správcům či zpracovatelům osobních údajů, jsou až přehnané, může se zdát,...
Ochrana informací a osobních údajů v pracovněprávních vztazích
Kosobudová, Lucie ; Štefko, Martin (vedoucí práce) ; Pichrt, Jan (oponent)
Závěr Lidé mají jen omezenou možnost ovlivnit samotné vytváření osobních údajů, jež se jich týkají. Proto existují zákony, které jim zajišťují určité záruky a ochranu jejich osobních údajů. Zákon o ochraně osobních údajů musí obstarat ochranu osobních údajů osob bez toho, aby se jí tyto osoby museli jakkoliv aktivně domáhat. Aktivně chránit musí ten, kdo osobní údaje zpracovává, subjekt údajů je ten, který je chráněn. Z obsahu diplomové práce vyplývá, že ochrana osobních údajů nemá za cíl absolutně bránit používání osobních údajů, její cíl je daleko skromnější, ale pro ochranu lidských práv velice důležitý. Cílem je zabránit zneužití osobních údajů a umožnit pouze zákonné zpřístupnění osobních údajů. Základní dokument Evropské unie v ochraně osobních údajů, směrnice EP a Rady EU 95/46/ES považuje za nepřijatelné, aby členské státy omezovaly nebo dokonce zakazovaly volný pohyb osobních údajů mezi sebou s odvoláním na jejich ochranu. Na základě této směrnice byl přijat český zákon o ochraně osobních údajů, který zakotvil všechny zásady legálního zpracování osobních údajů. Zákon je velice zdařilý a dle mého názoru podchytil všechny důležité oblasti v ochraně osobních údajů. Některým lidem se může zdát, že povinnosti, které zákon ukládá správcům či zpracovatelům osobních údajů, jsou až přehnané, může se zdát,...
Analýza předpokladů rozvoje cestovního ruchu v Tunisku
Kosobudová, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce)
Analýza předpokladů rozvoje CR byla v bakalářské práci zúžena na předpoklady pro rozvoj příjezdového cestovního ruchu ve vztahu k české klientele. Nejprve je v první kapitole země představena. Druhá kapitola se pak zabývá jednotlivými předpoklady pro rozvoj příjezdového CR. Předpoklady jsou zde rozděleny na lokalizační, realizační a ostatní. Ve třetí kapitole již dostáváme konkrétní výsledky analýzy, která byla provedena metodou dotazníkového šetření. Ve čtvrté kapitole jsou pak shrnuty výsledky dotazníkového šetření do SWOT analýzy předpokladů rozvoje příjezdového CR v Tunisku.
Analýza spokojenosti zákazníků se službami cestovní kanceláře
Kosobudová, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Diplomová práce zdůrazňuje nutnost neustálého zjišťování spokojenosti zákazníků v oblasti služeb cestovního ruchu. V teoretické části je vysvětlen pojem služeb cestovního ruchu, orientace na zákazníka a metody měření jeho spokojenosti. V praktické části je analyzována spokojenost zákazníků konkrétní cestovní kanceláře pomocí dotazníkového šetření.

Viz též: podobná jména autorů
1 KOSOBUDOVÁ, Lenka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.