Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cílení MOBA videoher na ženy a jeho percepce aktivními hráčkami
Konopásková, Michaela ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Diplomová práce Percepce cílení MOBA videoher na ženy a genderové aspekty projevující se v hráčském chování se v teoretické části soustředí na chování žen v herním prostředí a tři populární MOBA hry - League of Legends, DotA 2 a Heroes of the Storm. V této části je také definován gender, genderový stereotyp a dochází k přiblížení sexualizace ženských avatarů. Získaná data jsou v praktické části analyzována za použití tematické analýzy a otevřeného kódování. Cílem výzkumu je přiblížit vliv ženského genderu na herní chování žen v MOBA videohrách a analyzovat způsob, jakým MOBA hry cílí na ženy. Výsledky ukazují značný význam socializace pro herní chování hráček, negativní vliv toxického prostředí v rámci komunity, nedostatečné cílení MOBA her na ženy a vliv designu a schopností avatarů na jejich výběr. Hlavní přínos práce spočívá ve zkoumání herního chování žen v souvislosti s MOBA hrami a v realizaci výzkumu v českém herním prostředí. Praktický přínos práce lze spatřovat v představení žen jako potenciální cílové skupiny pro propagaci značek a další komunikaci s potenciálními zákazníky v prostředí MOBA her.
Porovnání faktorů ovlivňujících nákupní chování v pivním segmentu u vybraných cílových skupin
Konopásková, Michaela ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na nákupní chování v pivním segmentu vybraných cílových skupin. Blíže se věnuje jednotlivým faktorům, které mohou vstupovat do rozhodovacího procesu a nějakým způsobem ho ovlivňují. První část práce se zaměřuje na historii pivovarnictví a pivních lahví na území České republiky. Dále představuje vnější a vnitřní faktory ovlivňující nákupní rozhodování, definuje nákupní chování a přibližuje nákupní proces. Praktická část pomocí kvantitativního výzkumu zkoumá znalost pivních značek a které faktory působí na jednotlivé cílové skupiny. Cílem práce je zjistit, jaké mají vybrané cílové skupiny preference v rámci tohoto segmentu a jak je ovlivňují jednotlivé faktory.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.