Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Performance and Usability Improvements for Data Lineage Analysis of C# Programs
Kleprlík, Jan ; Parízek, Pavel (vedoucí práce) ; Bednárek, David (oponent)
Manta Flow je vysoce automatizovaná platforma pro statickou analýzu datových toků, které jsou následně zobrazeny v přehledném grafu. Tato platforma provádí analýzu mnoha technologií a programovacích jazyků pomocí takzvaných skenerů. Jeden z těchto skenerů provádí analýzu C# kódu, respektive jeho zkompilované alternativy Common Intermedi- ate Language. Tento skener byl již dříve schopný analyzovat netriviální aplikace, ovšem některé jeho aspekty stále zabraňovaly jeho rozšířenému použití a adopci ze strany uživa- telů. Mezi hlavní problémy patří nedostatečná podpora analýzy reálných aplikací z pro- dukčního prostředí, jako například webové aplikace nebo krátké úryvky kódu embedované v jiných technologiích, pomalá analýza a její nepřesný výstup. V této práci bylo dosa- ženo celkového zlepšení přesnosti, využitelnosti a výkonu skeneru na několika úrovních abstrakce od analýzy CIL kódu po modifikace celkového designu. Byla přidána podpora analýzy webových rozhraní vytvořených pomocí frameworku ASP.NET a embedovaného kódu v jiných technologiích. Zároveň byla vylepšena přesnost a výkon datové analýzy u dříve podporovaných aplikací úpravou klíčových algoritmů použitých během analýzy. 1
Yöti - multiplatformní aplikace pro rozpoznávání skladeb
Kleprlík, Jan ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Pešková, Klára (oponent)
Cílem této práce bylo vytvořit aplikaci umožňující rozpoznávat skladby z krátkých nahrávek pořízených mikrofonem na zařízení uživatele. Aplikace je dostupná na mobilních zařízeních se systémem Android, desktopových zařízení se systémem Windows 10 a jako webová aplikace dostupná v moderních webových prohlížečích. Implementovaná logika a uživatelské rozhraní je do největší míry sdílená mezi všemi podporovanými platformami. Pomocí multiplatformního frameworku Uno Platform jsme implementovali sdílenou logiku a uživatelské rozhraní klientské části aplikace pro zmíněné platformy. Navíc jsme pomocí frameworku ASP.NET Core vyvinuli nezávislou serverovou část aplikace umož- ňující přístup k databázi skladeb, které lze aplikací identifikovat. Výsledná aplikace umožňuje uživateli na všech platformách rozpoznat skladbu z na- hrávky pořízené mikrofonem a z audio souboru v úložišti zařízení. Zároveň je na všech platformách možné nahrát novou skladbu z úložiště do databáze tak, aby ji bylo později pomocí aplikace možné rozpoznat. Všechny skladby v databázi lze v aplikaci také zobra- zit. Po rozpoznání skladby je možné zobrazit její text, který byl při vkládání skladby do databáze sepsán, a je možné skladbu vyhledat v hudební aplikaci YouTube Music. 1

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.