| |
|
Hodnocení finanční situace společnosti ADAVAK, s.r.o. a návrhy na její zlepšení
Kitnerová, Radka ; Bělušová, Zora (oponent) ; Polák, Josef (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je na základě provedené finanční analýzy za účetní období 2006 až 2009 zhodnotit hospodaření společnosti ADAVAK, s.r.o.. V bakalářské práci je teoreticky definována a prakticky využita horizontální a vertikální analýza, analýza rozdílových a poměrových ukazatelů. Na základě zhodnocení výsledků finanční analýzy jsou identifikována slabá místa v hospodaření podniku, kterým se věnuje návrhová část bakalářské práce, zaměřená na vhodná doporučení ke zlepšení stávající situace hospodaření podniku.
|
|
Komunikační strategie podniku
Matušková, Romana ; Kitnerová, Radka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce „Komunikační strategie podniku“ je analyzovat současný stav společnosti Electro World a na základě výsledků vlastního průzkumu navrhnout komunikační mix pro oblast města Brna. První část práce je zaměřena na teoretická východiska práce, druhá část analyzuje současnou marketingovou situaci. Poslední praktická část na základě marketingového průzkumu prováděného pomocí dotazníkového šetření vede k navržení nového komunikačního mixu společnosti, který zajistí rozšíření povědomí o společnosti a zvýší prodej zboží.
|
|
Hodnocení finanční situace společnosti ADAVAK, s.r.o. a návrhy na její zlepšení
Kitnerová, Radka ; Bělušová, Zora (oponent) ; Polák, Josef (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je na základě provedené finanční analýzy za účetní období 2006 až 2009 zhodnotit hospodaření společnosti ADAVAK, s.r.o.. V bakalářské práci je teoreticky definována a prakticky využita horizontální a vertikální analýza, analýza rozdílových a poměrových ukazatelů. Na základě zhodnocení výsledků finanční analýzy jsou identifikována slabá místa v hospodaření podniku, kterým se věnuje návrhová část bakalářské práce, zaměřená na vhodná doporučení ke zlepšení stávající situace hospodaření podniku.
|
|
Komunikační strategie podniku
Matušková, Romana ; Kitnerová, Radka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce „Komunikační strategie podniku“ je analyzovat současný stav společnosti Electro World a na základě výsledků vlastního průzkumu navrhnout komunikační mix pro oblast města Brna. První část práce je zaměřena na teoretická východiska práce, druhá část analyzuje současnou marketingovou situaci. Poslední praktická část na základě marketingového průzkumu prováděného pomocí dotazníkového šetření vede k navržení nového komunikačního mixu společnosti, který zajistí rozšíření povědomí o společnosti a zvýší prodej zboží.
|
| |