Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh strategie pro zvýšení participace při třídění odpadu a její komunikace
Klučina, Tomáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kartalová, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá tříděním odpadu v České republice. Hlavním cílem této práce je navrhnout strategii a způsob její komunikace, která by měla za výsledek zvýšení participace na třídění odpadu v České republice. K dosažení vytyčeného cíle využívá práce především metod analýzy a komparace, které jsou následně v praktické části doplněny o primární výzkum v podobě dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení. Výsledky realizovaného výzkumu poskytují klíčové informace o hlavních bariérách a motivátorech třídění odpadu u cílové skupiny a slouží jako základ pro formulaci strategie a způsobu komunikace jejich dílčích částí
Iran and Saudi Arabia as regional powers in the Middle East
Kartalová, Petra ; Karásek, Tomáš (vedoucí práce) ; Střítecký, Vít (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá vzťahom dvoch regionálnych mocností na Blízkom východe - Iránom a Saudskou Arábiou. Blízky východ predstavuje konfliktný región, kde panuje krehká mocenská rovnováha. Práca pracuje s predpokladom, že špecifická kombinácia vnútorných a vonkajších faktorov viedla k mocenskému vzostupu Iránu. Rovnováha moci sa zmenila a Irán začal pre Saudskú Arábiu predstavovať hrozbu, ktorú je potrebné vyvažovať. Práca najskôr analyzuje teoretické koncepty moci a regiónu v medzinárodných vzťahoch, a následne ponúka definíciu regionálnej mocnosti. Teória rovnováhy hrozieb, ktorej autorom je Stephen M. Walt, vytvára rámec, na základe ktorého je potom iránska hrozba analyzovaná. Posledná kapitola práce je venovaná trom prípadovým štúdiám, kde sú analyticky popisované konkrétne príklady iránskej hrozby a jej vyvažovania Saudskou Arábiou v Bahrajne, Jemene a Libanone.
Turnaround strategies: Case Study of Yahoo!
Kartalová, Petra ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Lich, Vlad (oponent)
Bakalárska práca sa zaoberá turnaround stratégiou Marissy Mayer v spoločnosti Yahoo. Práca sa delí na tri časti. Prvá časť sa venuje teoretickému konceptu turnaroundu. V druhej časti je pozornosť venovaná celému odvetviu poskytovateľov internetových informácií, ako aj problémom, ktoré Yahoo doviedli do stavu zaostávania za konkurenciou a strate užívateľov. Posledná časť práce sa venuje konkrétnej stratégii Marissy Mayer a jej štyrom hlavným komponentom -- ľuďom, produktom, návštevnosti a tržbám.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.