Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv počítání skóre na mladší žactvo v systému soutěže Středočeského krajského svazu házené.
Karellová, Tereza ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Pádivý, Martin (oponent)
Práce je zaměřená na problematiku počítání skóre v utkání házené ve Středočeském kraji, a to konkrétně na systém soutěže mladšího žactva. Práce je rozdělena na část teoretickou a výzkumnou. Teoretická část je věnována charakteristice sportovní hry, házené, sportovnímu tréninku mládeže, systému soutěže mladších žáků ve Středočeském kraji, sportovnímu výkonu a také se okrajově věnuje postojům a jejich formování. Výzkumná část je v první řadě zaměřena na zpracování a interpretaci výsledků z řízeného rozhovoru se zkušenými trenéry Středočeského krajského svazu házené, kde bude cílem zjistit hlavní záměr pro odebrání veřejného ukazatele skóre ze systému soutěže mladšího žactva. Dále se práce věnuje interpretaci výsledků na základě zpracovaných dotazníků pro hráče, hráčky, rodiče, trenéry a trenérky, které se zabývaly problematikou a preferencí systému soutěže mladšího žactva ve Středočeském kraji. Pomocí analýzy dotazníků a rozhovorů se zkušenými trenéry budou specifikovány silné stránky, slabé stránky, příležitosti a hrozby zavedeného systému soutěže bez veřejného ukazatele skóre v souvislosti s důrazem na rozvoj mládeže v tomto kraji.
Miniházená na základní škole
Karellová, Tereza ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Vojtíková, Lenka (oponent)
Název práce: Miniházená na základní škole Autorka práce: Tereza Karellová Vedoucí práce: PaeDr. Ladislav Pokorný Abstrakt: Tato práce je zaměřená na porovnání úrovně pohybových schopností a házenkářských dovedností dětí navštěvující Sokolský oddíl miniházené a dětí ze Základní školy Terezy Stolzové v Kostelci nad Labem. Práce je rozčleněná na část teoretickou a výzkumnou. Teoretická část se zabývá porovnáním pravidel miniházené a házené, vývojem dětí v období mladšího školního věku, charakteristikou pohybových schopností, školní tělesnou výchovou a metodikou miniházené. Praktická část je věnována interpretaci výsledků získaných při testování pohybové úrovně dětí, které se skládalo z testů ověřující úroveň nejen pohybových schopností, ale i úroveň házenkářských dovedností zaměřených především na manipulaci s míčem. Dále výzkumná část obsahuje mnou navrhovaný model výuky miniházené vhodný pro zmiňovanou Základní školu a porovnání výsledků z úvodního a závěrečného testování pohybové úrovně žáků. Práce je určená zejména pro učitelé tělesné výchovy na prvním stupni základní školy, ale může být i užitečným materiálem pro trenéry miniházené. KLÍČOVÁ SLOVA Miniházená, děti, základní škola, tělesná výchova, pohybová úroveň

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.