Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
3D Autoškola
Kapoun, Petr ; Veigend, Petr (oponent) ; Šátek, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací simulátoru 3D autoškoly. Po analýze existujících řešení a návrhu simulátoru se práce zabývá problematikou kontroly pravidel silničního provozu a možností jejich implementace v simulátoru. Pro implementaci byl vybrán herní engine Unity 3D. Modely byly vytvořeny v programu Blender.
Instrumentace programů pro měření pokrytí při testování SW
Kapoun, Petr ; Peringer, Petr (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a tvorbou instrumentačního nástroje pro měření pokrytí při softwarovém testování. Nástroj při překladu získá reprezentaci vybraných částí programu v podobě grafu toku řízení a instrumentuje dané části programu vložením zpětných volání funkcí. Pomocí dat generovaných při volání vložených funkcí instrumentovaného programu nástroj vyhodnotí měření kritérií pokrytí. Mezi podporovaná kritéria pokrytí patří pokrytí řádků kódu a vybraná kritéria pokrytí toku řízení a toku dat. 
Instrumentace programů pro měření pokrytí při testování SW
Kapoun, Petr ; Peringer, Petr (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a tvorbou instrumentačního nástroje pro měření pokrytí při softwarovém testování. Nástroj při překladu získá reprezentaci vybraných částí programu v podobě grafu toku řízení a instrumentuje dané části programu vložením zpětných volání funkcí. Pomocí dat generovaných při volání vložených funkcí instrumentovaného programu nástroj vyhodnotí měření kritérií pokrytí. Mezi podporovaná kritéria pokrytí patří pokrytí řádků kódu a vybraná kritéria pokrytí toku řízení a toku dat. 
3D Autoškola
Kapoun, Petr ; Veigend, Petr (oponent) ; Šátek, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací simulátoru 3D autoškoly. Po analýze existujících řešení a návrhu simulátoru se práce zabývá problematikou kontroly pravidel silničního provozu a možností jejich implementace v simulátoru. Pro implementaci byl vybrán herní engine Unity 3D. Modely byly vytvořeny v programu Blender.

Viz též: podobná jména autorů
2 Kapoun, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.