Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Principy společenské zodpovědnosti na příkladu vybrané firmy
Justián, Josef ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Poláková, Martina (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu společenské odpovědnosti firem a odpovědnosti lidské společnosti vůbec. Ve své teoretické části popisuje východiska konceptů CSR, jejich praktické využit v korporátní praxi a skutečné dopady na společnost. Identifikuje hlavní faktory úspěšnosti společensko-odpovědnostních strategií. Hledá souvislost mezi odpovědnými postoji k podnikání a globalizačními procesy, vysvětluje vliv velikosti společností a firem na vlastní aktivitu v oblasti CSR. Současně zkoumá význam společensko-odpovědnostních přístupů na hodnotu firmy. Ve své praktické části navrhuje konkrétní projekt pro společnost Microsoft v oblasti environmentálního pilíře CSR a zároveň strategii realizace projektu. Porovnává pro a proti realizace projektu, a jeho možné dopady na cílovou skupinu uživatelů IT technologií.
Reklama a její vnímání mladými lidmi.
Justián, Josef ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Krátký, Marek (oponent)
Práce je rozdělena do dvou částí, části teoretické a části zabývající se vlastním výzkumem. První část se zabývá zařazením komerčních komunikací do rámce, který je označován jako marketingový mix. Zkoumá jejich jednotlivé formy a nástroje a hodnotí jejich význam. Popisuje význam reklamy, jako jedné z forem komerčních komunikací a zkoumá klady a zápory jejího umístění v jednotlivých druzích masových médií. První část zároveň ukazuje vývoj investic směřovaných do ATL a BTL komunikací a na základě dat popisuje, jaký je odhadovaný trend do budoucna. Druhá část je spjata s vlastním terénním výzkumem vnímání reklamy a sledovanosti masmédií mezi mladými lidmi. Jako reprezentativní vzorek, na kterém byl výzkum proveden, byl zvolen segment středoškolských studentů. Tato část je rozdělena do dvou kapitol, přípravy výzkumu a vyhodnocení výzkumu. Pomocí kvantitativní části výzkumu je cílem zjistit oblíbenost masmédií mezi středoškoláky a na základě frekvence sledovanosti určit, kam směřuje současný trend v daném segmentu. Kvalitativní výzkum se týká oblíbenosti reklamy. Přes hodnocení vlastního vztahu k reklamě, zjišťování vlivu reklamy na daný segment, hodnocení prvků a vlastností reklamy zjišťuje, jak by mělo být reklamní poselství formulováno a kódováno, aby v případě komunikace k danému segmentu měla reklama co nejsilnější účinek. Výstupem výzkumu je odpověď, přes jaké kanály se segmentem středoškolských studentů a jakým způsobem efektivně komunikovat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.