|
Nové postupy pro hodnocení betonu v existující konstrukci
Juřenová, Jana ; Kocáb, Dalibor (oponent) ; Cikrle, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se snaží rozšířit povědomí o možnosti využití ultrazvukové impulzové metody pro diagnostiku stavebních konstrukcí. Klade důraz na využití nedestruktivních metod, vyzdvihuje jejich schopnost poskytnout srovnatelné výsledky s tradičními destruktivními metodami hodnocení, a to se současnou minimalizací zásahu do konstrukce. Součástí práce je informování o postupech stanovení charakteristické pevnosti betonu v tlaku u stávajících konstrukcí, jak je definováno v normě ČSN EN 13791 aktualizované v roce 2021. Práce se zaměřuje především na kalibraci výsledků z nedestruktivního nepřímého měření s výsledky získanými destruktivně pomocí jádrových vývrtů.
|
| |
|
Tvorba interaktivních pomůcek vhodných pro výuku hudební výchovy
JUŘENOVÁ, Jana
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu interaktivních pomůcek v hodinách hudební výchovy. Je rozdělena do čtyř kapitol. Zpočátku pojednává o vybraných složkách hudební výchovy, které můžeme využít ve spojení s interaktivní tabulí. Druhá kapitola se zaměřuje na interaktivní tabule, jejich druhy a způsoby práce s nimi. Následuje popis vybraných programů pro tvorbu interaktivních pomůcek. V poslední kapitole je zde popsána tvorba výukových materiálů v uvedených programech.
|
| |
|
Sociální sítě a jejich komerční využití
Juřenová, Jana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat možnosti sociálních sítí pro komerční subjekty. Práce je zaměřena na srovnání v současnosti nejvýznamnějších sociálních sítí a hledání jejich komerčního využití pro společnosti. Při zkoumání jednotlivých sociálních sítích je vždy největší zaměření právě na možnost marketingového využití pro firmy. Tomu předchází analýza aktuální situace internetu a vyjasnění si pojmu internetového marketingu. V práci je kladen velký důraz na rozlišení dvou hlavních způsobů propagace prostřednictvím sociálních sítí, čímž je vytváření komunit kolem firem, produktů či značek a využití reklamních systémů jednotlivých sítí. Práce obsahuje výsledky mnoha důležitých průzkumů, které byly provedeny významnými agenturami, a také mnoho praktických příkladů, jak některé firmy Social Media Marketing využívají. Obsahuje také zhodnocení propojení některých jiných marketingových nástrojů, jako je např. advergaming, affiliate nebo virální marketing, se sociálními sítěmi. Na konci práce jsou výsledky vlastního výzkumu na téma komerčního využití sociálních sítí provedeného formou dotazníku a případové studie čtyř českých firem z různých oborů činnosti.
|
| |