Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zobrazování sportovců na českých zpravodajských webech během letních olympijských her v Tokiu 2020 a v Rio de Janeiru 2016
Jiránková, Karolína ; Němcová Tejkalová, Alice (vedoucí práce) ; Macková, Veronika (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je analýza zobrazovaní sportovců a sportovkyň během letních olympijských her v Tokiu 2020 a v Riu de Janeiru 2016 na dvou českých zpravodajských webech. V teoretické části jsou představena teoretická východiska, jež jsou stěžejní pro pochopení zkoumaného tématu. Jedná se například o rozdíly mezi veřejnoprávními a bulvárními sportovními médii. Dále o uvedení konkrétních rozdílů v informování o ženách a mužích ve sportu, k čemuž výrazně pomohly výsledky již uskutečněných výzkumů. V neposlední řadě byla zmapována historie žen v mezinárodních soutěžích, a to zejména na olympijských hrách. V metodické části je konkrétněji popsán cíl, dílčí úkoly a hlavní výzkumná otázka práce. Rovněž je zde přiblížen výzkumný soubor a metoda sběru dat. Představeny jsou i hypotézy a výzkumná otázka práce a kvantitativní proměnné i kvalitativní ukazatele. V analytické části jsou již prezentovány výsledky u jednotlivých olympijských her, vyplynulo z nich například, že sportovcům se dostalo celkově většího mediálního pokrytí, co do počtu mediálních textů a jejich délky, než sportovkyním. Média zároveň informovala vyrovnaně o Češích a Češkách a zahraničních sportovcích. Nejčastěji zobrazovaným sportem se u mužů stala kanoistika a u žen tenis. Množství indikátorů genderových stereotypů bylo...
Komparace marketingového mixu dvou konkurenčních jóga studií
Jiránková, Karolína ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Komparace marketingového mixu dvou konkurenčních jóga studií Cíle: Cílem bakalářské práce je zhodnocení a porovnání marketingového mixu dvou konkurenčních jóga studií. Na základě získaných dat je třeba mezi sebou jednotlivá studia porovnat a poté rozhodnout, jaké studio je výhodnější pro zákaznickou skupinu, kterou tvoří studentky a které by podpořilo jejich loajalitu. Metody: Výzkum využívá kvalitativních metod, konkrétně hloubkových rozhovorů s osmi nově příchozími zákaznicemi. Dále je v práci využita metoda komparace. U hloubkových rozhovorů je využita metoda polostrukturovaného rozhovoru. Výsledky: Z výsledků výzkumu bylo vyvozeno, že respondentky jsou vcelku spokojeny s nabízenými službami. Nelze jednoznačně stanovit, které studio je výhodnější. Respondentky uvedly připomínky k oběma studiím, které byly dále zpracovány a doporučeny k vylepšení. Klíčová slova: zákazník, marketing, sportovní služby, hloubkové interview, kvalita služeb
Nové způsoby boje proti chudobě v rozvojových zemích
Jiránková, Karolina ; Matějka, Zdeněk (vedoucí práce) ; Weissová, Petra (oponent)
Diplomová práce rozebírá formy poskytování rozvojové pomoci mezinárodním společenstvím, popisuje přístup jednotlivých zúčastněných stran a analyzuje efektivnost současné rozvojové pomoci. Dále nabízí nové alternativní způsoby rozvojové pomoci, především pak systém mikrofinancování. Porovnává výhody a přínos mikrofinancí a možné překážky. V poslední části popisuje nově zaváděnou formu, tzv. sociální podnikání a ilustruje jeho fungování na konkrétním příkladu spolupráce dvou společností v Bangladéši.

Viz též: podobná jména autorů
4 Jiránková, Karolína
1 Jiránková, Kateřina
1 Jiránková, Klára
1 Jiránková, Kristýna
1 Jiránková, Květa
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.