Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Online marketingové nástroje internetového obchodu a jejich efektivita na českém a polském trhu
Žižka, Jan ; Říha, David (vedoucí práce) ; Jandl, Štěpán (oponent)
Bakalářská práce se zabývá online marketingovými nástroji vybraného internetového obchodu. Hlavním cílem bakalářské práce je na základě provedených analýz vyhodnotit efektivitu zvolených online marketingových nástrojů na českém a polském trhu daného internetového obchodu. V závěru práce budou formulovány konkrétní doporučení pro provozovatele s výhledem na příští časové období.
Online marketing internetových stránek Golfprint.eu
Jandl, Štěpán ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce "Online marketing internetových stránek Golfprint.eu" se zabývá jednotlivými aspekty webové prezentace stránek Golfprint.eu. Hlavním cílem diplomové práce je na základě provedených analýz a výzkumů zhodnotit konkrétní internetový projekt, posoudit strategii a formulovat konkrétní návrhy a doporučení s výhledem na příští časové období. Vedle toho obecně vymezit prostředí internetového marketingu a seznámit se standardními nástroji a faktory, které zajišťují odpovídající komerční úspěch. Současně podrobněji představit vybraný internetový projekt a specifikovat jeho hlavní záměry a cíle v tržním prostředí.
Výstavba cvičného golfového areálu
Jandl, Štěpán ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je zpracování podnikatelského plánu ve sportovním prostředí. Práce je rozdělena do dvou větších celků. V prvním se hledají teoretická východiska za pomoci odborné literatury a dostupných zdrojů. Je zde představena obecná struktura podnikatelského plánu a jeho jednotlivé části. Na základě zjištěných poznatků je v praktické části sestaven podnikatelský plán na výstavbu cvičného golfového areálu, který bude provozován pod záštitou firmy MobilGolf s.r.o..

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.