Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ověření skutečných fyzikálně-mechanických parametrů kompozitního materiálu
Jablonská, Markéta ; Žítt, Petr (oponent) ; Láník, Jaromír (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší kompozitní materiály, detailněji se věnuje drátkobetonům. Práce je zaměřena na ověření mechanických vlastností drátkobetonu a to především jeho pevnosti v tahu za ohybu. Zkoušení bylo prováděno na betonech různých pevností s přidáním 30 kg na m3 ocelových drátků KrampeHarex DE 50/1,0 N. Práce obsahuje teoretickou a experimentální část.
Kognitivní screening u dětí: testování nové baterie počítačových her
Jablonská, Markéta ; Nekovářová, Tereza (vedoucí práce) ; Vavrečka, Michal (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá kognitivním vývojem a možnostmi kognitivního screeningu u předškolních dětí. Cílem je představení nové baterie interaktivních her, určené k mapování kognitivního vývoje, vyvíjené pod záštitou Národního ústavu duševního zdraví v rámci řešení projetu TA ČR TL02000561. Teoretická část se zaměřuje na kognitivní vývoj v předškolním věku se zaměřením na vybrané kognitivní funkce a způsoby jejich testování. Výzkumná část navazuje představením pilotního testování této baterie na vzorku předškolních a mladších školních dětí. Primárním cílem bylo ověření funkčnosti a srozumitelnosti jednotlivých her v baterii a získání pilotních výsledků testování. Poznatky získané z této studie budou využity k optimalizaci testové baterie.
Souvislost edukačních stylů učitele a kyberšikany ze strany žáků
Jablonská, Markéta ; Štětovská, Iva (vedoucí práce) ; Šnoblová, Vladěna (oponent)
Bakalářská práce se zabývá současnou problematikou kyberšikany učitele, kterou dává do souvislosti s edukačními styly. Objevení rozdílů mezi tím, jak žáci vnímají učitele, kteří neměli zkušenost s kyberútoky a učitele, kteří tuto zkušenost měli, by mohlo pomoci k vytvoření ochranných strategií pro učitele, na které jsou kladeny stále větší nároky. V první části seznamuje čtenáře s šikanou a specifiky kyberšikany. Zaměřuje se na fenomén kyberšikany učitele ze strany žáků a jeho nejrůznější formy. Také se věnuje interakci žák- učitel z pohledu žáka, především nastínění ideálu učitele a vybraných edukačních stylů. Cílem práce je především vysvětlit fenomén kyberšikany a prozkoumat možné souvislosti s edukačními styly učitele. Ve druhé části je navržen výzkum, který zkoumá souvislost mezi hodnoceným edukačním stylem učitele a jeho zkušeností s kyberútoky ze strany žáků. Cílem výzkumu je zaprvé zmapovat výskyt kyberšikany učitelů napříč republikou. Za druhé prozkoumat možné souvislosti mezi tím, jak žáci vnímají vlastní interakci s učitelem a výskytem kyberútoků na jeho osobu.
Ověření skutečných fyzikálně-mechanických parametrů kompozitního materiálu
Jablonská, Markéta ; Žítt, Petr (oponent) ; Láník, Jaromír (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší kompozitní materiály, detailněji se věnuje drátkobetonům. Práce je zaměřena na ověření mechanických vlastností drátkobetonu a to především jeho pevnosti v tahu za ohybu. Zkoušení bylo prováděno na betonech různých pevností s přidáním 30 kg na m3 ocelových drátků KrampeHarex DE 50/1,0 N. Práce obsahuje teoretickou a experimentální část.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.