Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Automatizace procesů agilního vývoje
Jašek, Tibor ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Šimková, Hana (vedoucí práce)
Cieľom diplomovej práce "Automatizace procesů agilního vývoje" je štúdium agilných metodík so zameraním sa na vývoj v spoločnosti Kentico. Práca popisuje rôzne nástroje na podporu agilného vývoja software vrátane nástrojov JIRA Software a Confluence, ktoré sú používané v spoločnosti Kentico. Podstatnou časťou je analýza súčasných procesov v spoločnosti a návrh optimalizácie a automatizácie ich riešenia. V rámci implementačnej časti je realizovaná webová aplikácia, ktorá vizualizuje metriky vyplývajúce z analýzy a návrhu optimalizácií. Súčasťou práce je tiež zhodnotenie jej realizácie a diskusia o možných vylepšeniach.
Fyzikální simulace ve 3D scéně s využitím knihovny PhysX
Jašek, Tibor ; Navrátil, Jan (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tahle bakalářská práce je zameřená na simulaci fyziky s využitím fyzikálního enginu PhysX. Program je vytvořen v XNA Frameworku. Aplikace zahrňuje síťovou hru pro dva hráče a zobrazení několika fyzikálních simulací.
Automatizace procesů agilního vývoje
Jašek, Tibor ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Šimková, Hana (vedoucí práce)
Cieľom diplomovej práce "Automatizace procesů agilního vývoje" je štúdium agilných metodík so zameraním sa na vývoj v spoločnosti Kentico. Práca popisuje rôzne nástroje na podporu agilného vývoja software vrátane nástrojov JIRA Software a Confluence, ktoré sú používané v spoločnosti Kentico. Podstatnou časťou je analýza súčasných procesov v spoločnosti a návrh optimalizácie a automatizácie ich riešenia. V rámci implementačnej časti je realizovaná webová aplikácia, ktorá vizualizuje metriky vyplývajúce z analýzy a návrhu optimalizácií. Súčasťou práce je tiež zhodnotenie jej realizácie a diskusia o možných vylepšeniach.
Fyzikální simulace ve 3D scéně s využitím knihovny PhysX
Jašek, Tibor ; Navrátil, Jan (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tahle bakalářská práce je zameřená na simulaci fyziky s využitím fyzikálního enginu PhysX. Program je vytvořen v XNA Frameworku. Aplikace zahrňuje síťovou hru pro dva hráče a zobrazení několika fyzikálních simulací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.