Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh výběru druhu topných desek dle technologických a ekonomických aspektů
Juřenová, Jana ; Janíček, Petr (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Popis a struktura firmy. Popis a charakteristika druhu topných desek a topných médií. Rozbor současného výběru druhu topných desek. Technické a ekonomické aspekty. Celkové zhodnocení aspektů a návrh nejlepší vhodné varianty.
Tvorba interaktivních pomůcek vhodných pro výuku hudební výchovy
JUŘENOVÁ, Jana
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu interaktivních pomůcek v hodinách hudební výchovy. Je rozdělena do čtyř kapitol. Zpočátku pojednává o vybraných složkách hudební výchovy, které můžeme využít ve spojení s interaktivní tabulí. Druhá kapitola se zaměřuje na interaktivní tabule, jejich druhy a způsoby práce s nimi. Následuje popis vybraných programů pro tvorbu interaktivních pomůcek. V poslední kapitole je zde popsána tvorba výukových materiálů v uvedených programech.
Návrh výběru druhu topných desek dle technologických a ekonomických aspektů
Juřenová, Jana ; Janíček, Petr (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Popis a struktura firmy. Popis a charakteristika druhu topných desek a topných médií. Rozbor současného výběru druhu topných desek. Technické a ekonomické aspekty. Celkové zhodnocení aspektů a návrh nejlepší vhodné varianty.
Sociální sítě a jejich komerční využití
Juřenová, Jana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat možnosti sociálních sítí pro komerční subjekty. Práce je zaměřena na srovnání v současnosti nejvýznamnějších sociálních sítí a hledání jejich komerčního využití pro společnosti. Při zkoumání jednotlivých sociálních sítích je vždy největší zaměření právě na možnost marketingového využití pro firmy. Tomu předchází analýza aktuální situace internetu a vyjasnění si pojmu internetového marketingu. V práci je kladen velký důraz na rozlišení dvou hlavních způsobů propagace prostřednictvím sociálních sítí, čímž je vytváření komunit kolem firem, produktů či značek a využití reklamních systémů jednotlivých sítí. Práce obsahuje výsledky mnoha důležitých průzkumů, které byly provedeny významnými agenturami, a také mnoho praktických příkladů, jak některé firmy Social Media Marketing využívají. Obsahuje také zhodnocení propojení některých jiných marketingových nástrojů, jako je např. advergaming, affiliate nebo virální marketing, se sociálními sítěmi. Na konci práce jsou výsledky vlastního výzkumu na téma komerčního využití sociálních sítí provedeného formou dotazníku a případové studie čtyř českých firem z různých oborů činnosti.
Právní a etické otázky regulace reklamy zaměřené na děti a mládež do 18 let
Juřenová, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Boučková, Jana (oponent)
Cílem mé práce je ukázat, jak je reklama zaměřená na děti a mládež regulována, zda je tato regulace dostatečná či s jakými problémy se potýká. Ukážu, jak velký vliv má nebo nemá na tuto věkovou skupinu a jak děti ovlivňují spotřebitelský trh, tedy jak samy děti nakupují, popřípadě jak ovlivňují nákupní rozhodování svých rodičů.

Viz též: podobná jména autorů
5 Juřenová, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.