Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh zdokonalení organizační struktury společnosti EIKA Znojmo,a.s.
Jedličková, Eva ; Skoumal, Marek (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Práce popisuje organizační strukturu ve firmě, zkoumá její výhody a snaží se odhalit nedostatky, které způsobují neefektivní využití lidských zdrojů. Posláním této práce je poskytnout takový návrh organizační struktury, který bude umožňovat optimální řešení otázky vzájemné spolupráce mezi jednotlivými pracovníky, zajistí informovanost vedoucím i běžným pracovníkům, přispěje k fungování vztahů a umožní zdokonalování činností a zrychlení postupu při řešení problémů.
Podnikatelský záměr
Jedličková, Eva ; Skoumal, Marek (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Práce navrhuje podnikatelský plán pro další rozvoj existujícího podniku. Zkoumá příležitosti v již provozovaném oboru a snaží se navrhnout projekt, který by přispěl k větší ziskovosti, k rozšíření a stabilizaci současného tržního podílu a upevnil jméno společnosti. Vychází z předpokladů firmy, která má již v daném oboru zkušenosti a obhajuje dlouhodobě svoje postavení na trhu. Posláním této práce je tedy na základě analýzy navrhnout takový záměr, ve kterém bude navázáno a využito dosavadních výsledků ke zlepšení konkurenceschopnosti a k dalšímu rozvoji společnosti.
Interakce učitele a žáka ve skupinové formě při výuce lyžování
Jedličková, Eva ; Matošková, Petra (vedoucí práce) ; Süss, Vladimír (oponent)
Název: Interakce učitele a žáka ve skupinové formě při výuce lyžování Cíle: Cílem práce je porovnat interakci učitele a žáka při výuce lyžování v zahraničních lyžařských školách. Metody: V naší práci jsme použili metodu pozorování s využitím kategoriálního systému podle standardizované techniky MADI (modifikovaná analýza didaktické interakce). Jde o 7 kategorií popisující formy chování učitele, didaktický obsah výuky, didaktické situace a postojovou aktivitu. Výsledky: Jednotlivé profily učitelů se prokázaly odlišně, hlavně vlivem dosažené praxe a částečně také vzděláním. Z výsledků vyplynulo, že hlavní rozdíly se projevily u učitele č. 3 s nejkratší dobou praxe. Ve všech zkoumaných kategoriích se diametrálně lišil od ostatních dvou. Tam se rozdíly vyskytovaly také, ale nevýrazně. Učitel č.3 se ve vyučovacím procesu dopouštěl mnoha didaktických chyb. Někdy jeho formy chování, projevů a druhy činnost nesouvisely s vyučovacími postupy a nešlo je konkrétně analyzovat. Klíčová slova: ADI, MADI, lyžařská škola, lyžařská výuka
Interakce učitele a žáka ve skupinové formě při výuce lyžování
Jedličková, Eva ; Matošková, Petra (vedoucí práce) ; Süss, Vladimír (oponent)
Název: Interakce učitele a žáka ve skupinové formě při výuce lyžování Cíle: Cílem práce je porovnat interakci učitele a žáka při výuce lyžování v zahraničních lyžařských školách. Metody: V naší práci jsme použili metodu pozorování s využitím kategoriálního systému podle standardizované techniky MADI (modifikovaná analýza didaktické interakce). Jde o 7 kategorií popisující formy chování učitele, didaktický obsah výuky, didaktické situace a postojovou aktivitu. Výsledky: Jednotlivé profily učitelů se prokázaly odlišně, hlavně vlivem dosažené praxe a částečně také vzděláním. Z výsledků vyplynulo, že hlavní rozdíly se projevily u učitele č. 3 s nejkratší dobou praxe. Ve všech zkoumaných kategoriích se diametrálně lišil od ostatních dvou. Tam se rozdíly vyskytovaly také, ale nevýrazně. Učitel č.3 se ve vyučovacím procesu dopouštěl mnoha didaktických chyb. Někdy jeho formy chování, projevů a druhy činnost nesouvisely s vyučovacími postupy a nešlo je konkrétně analyzovat. Klíčová slova: ADI, MADI, lyžařská škola, lyžařská výuka
Návrh zdokonalení organizační struktury společnosti EIKA Znojmo,a.s.
Jedličková, Eva ; Skoumal, Marek (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Práce popisuje organizační strukturu ve firmě, zkoumá její výhody a snaží se odhalit nedostatky, které způsobují neefektivní využití lidských zdrojů. Posláním této práce je poskytnout takový návrh organizační struktury, který bude umožňovat optimální řešení otázky vzájemné spolupráce mezi jednotlivými pracovníky, zajistí informovanost vedoucím i běžným pracovníkům, přispěje k fungování vztahů a umožní zdokonalování činností a zrychlení postupu při řešení problémů.
Podnikatelský záměr
Jedličková, Eva ; Skoumal, Marek (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Práce navrhuje podnikatelský plán pro další rozvoj existujícího podniku. Zkoumá příležitosti v již provozovaném oboru a snaží se navrhnout projekt, který by přispěl k větší ziskovosti, k rozšíření a stabilizaci současného tržního podílu a upevnil jméno společnosti. Vychází z předpokladů firmy, která má již v daném oboru zkušenosti a obhajuje dlouhodobě svoje postavení na trhu. Posláním této práce je tedy na základě analýzy navrhnout takový záměr, ve kterém bude navázáno a využito dosavadních výsledků ke zlepšení konkurenceschopnosti a k dalšímu rozvoji společnosti.
Využití NIC, NOC klasifikace u pacientů se stomií
JEDLIČKOVÁ, Eva
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou využití NIC, NOC klasifikací u pacientů se stomií. Každá všeobecná sestra využívá systém klasifikace zdravotní péče, který popisuje aktivity intervence, vykonávané sestrami jako součást plánovací fáze ošetřovatelského procesu ve spojitosti s tvorbou plánu ošetřovatelské péče. Tyto klasifikace se také zaměřují na vývoj cílů ošetřovatelské péče, vyhodnocování efektu výsledků ošetřovatelské péče a díky těmto klasifikacím je výsledek ošetřovatelské péče měřitelný. V teoretické části, diplomové práce, je věnována pozornost klasifikačním systémům ošetřovatelské péče, dále onemocněním GIT, která vedou k založení stomie, péči o stomii, péči o pacienty se stomií a v ne poslední řadě ošetřovatelské dokumentaci. K dosažení hlavního záměru diplomové práce byly stanoveny tyto cíle: 1. Zjistit názor sester na ošetřovatelské klasifikace. 2. Zjistit jaké indikátory NOC jsou sestrami typicky hodnoceny v péči o pacienty se stomií. 3. Zjistit jaké aktivity jsou sestrami typicky používány v péči o pacienty se stomií. 4. Ověřit uplatnění klasifikací NIC, NOC v péči o pacienty se stomií. Kvalitativní šetření mělo dvě etapy. V první etapě kvalitativního šetření byla vytvořena ošetřovatelská dokumentace pro sestry. Podkladem pro tuto dokumentaci byly NIC, NOC klasifikace související s péčí o pacienty se stomií. V druhé etapě tohoto šetření byl veden rozhovor s deseti sestrami, které měly možnost pracovat s danou ošetřovatelskou dokumentací.
Problematika ošetřovatelské péče u pacientů s meningitidou
JEDLIČKOVÁ, Eva
ABSTRAKT Cílem bakalářské práce je zjistit, zda zdravotní sestry dodržují zásady bariérového ošetřovatelského režimu při péči o pacienty s meningitis a zjistit specifika ošetřovatelské péče při ošetřování těchto pacientů. Hypotéza, která byla stanovená, měla potvrdit, zda sestry dodržují při ošetřovatelské péči zásady bariérového režimu. Na upřesnění údajů byla stanovena výzkumná otázka, která měla zjistit jaká specifika ošetřovatelské péče vyžadují pacienti s meningitidou.

Viz též: podobná jména autorů
2 Jedličková, Eliška
9 Jedličková, Eva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.