Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Possibilities of further development of agroturism in the region of Prešov- project of country house establishment
Ivanková, Alena ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá venkovským cestovním ruchem obecně a potenciálem venkovského cestovního ruchu v Prešovském kraji, který je málo průmyslově rozvinutý a zároveň má množství přírodních a kulturně-historických vzácností. Dále práce prostřednictvím dotazníkového šetření zkoumá zájem potenciálních návštěvníků -- rodin s dětmi -- o pobyt na polosamotě a je zakončena studií proveditelnosti polosamoty umístněné v Prešovském kraji.
Analýza Corporate Identity společnosti MEDIARESEARCH, a.s.
Mazal, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Ivánková, Alena (oponent)
Práce si klade za cíl stanovit seznam doporučení, postupů a návrhů, na základě kterých by společnost Mediaresearch mohla efektivně využívat marketingové komunikace a budovat jednotnou firemní identitu. Prostřednictvím silné identity pak bude moci ovlivňovat svou image u stakeholderů. V teoretické části jsou popsány jednotlivé prvky podnikové identity včetně pro ně platných současných trendů. Tyto komponenty jsou pak doplněny o vhodné metody výzkumu pro analýzu stávajícího stavu. Na teoretickou část navazuje analýza tržní pozice firmy. Pro vyvozování doporučení jsou kromě analýzy stávajících postupů použity závěry dvou interních zaměstnaneckých průzkumů a pohovorů s představenstvem. Každý prvek firemní identity je analyzován samostatně a z jednotlivých závěrů jsou následně v souvislostech vyvozena marketingová doporučení.
Marketingové možnosti hostelu
Ivánková, Alena ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Roller, Tomáš (oponent)
Diplomová práce "Marketingové možnosti hostelu" se zabývá podnikem Hostel Marabou Prague a jeho současnými marketingovými možnostmi. Osu práce tvoří marketingový proces strukturovaný do čtyř částí - Marketingové analýzy, Určení marketingové strategie, Konkretizace marketingového mixu a Implementace. Hlavním přínosem práce je analýza specifikého segmentu cestovního ruchu (mladých nezávislých turistů, tzv. baťůžkářů) a vytvoření marketingové strategie, která plně respektuje charakter poptávky, trendy trhu a cíle firmy a využívá propagačních a distribučních možností nových médií, zvláště pak Webu 2.0.
Význam spotřebních predispozic pro marketingovou orientaci zákazníka a strategii podniku
Ivánková, Alena ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Roller, Tomáš (oponent)
Které faktory ovlivňují hodnotu pro spotřebitele, na základě kterých kritérií se lidé rozhodují při volbě produktu. Praktické vyhodnocení aplikaci marketingové koncepce v konkrétním podniku (hostel Marabou).

Viz též: podobná jména autorů
3 Ivanková, Alena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.