|
Řízení adaptivního dopravního uzlu
Hudec, Karel ; Straka, Martin (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Tato práce má za úkol prostudovat inteligentní systémy řízení dopravních uzlů a navrhnout aplikaci, která bude řídit konkrétní dopravní uzel. Od formální specifikace až po implementaci. Bude se jednat o Real-Time aplikaci, což znamená, že bude pracovat v reálném čase. Budou prostudovány také konkrétní Real-Time operační systémy a vybrán nejvhodnější pro danou aplikaci a na něm bude tato aplikace také implementována a odzkoušena.
|
|
Bytový dům ve svahu
Hudec, Karel ; Bečkovská, Tereza (oponent) ; Bečkovský, David (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je projekt bytového domu v Uherském Brodě. Objekt je navržen na svažitý pozemek v centrální zastavěné části města. Byty jsou umístěny ve třech nadzemních podlažích, v podzemním podlaží je hromadná garáž. Svislé nosné konstrukce spodních podlaží jsou z monolitického železobetonu, horní podlaží jsou zděné z keramických bloků HELUZ. Celý objekt je zateplen kontaktním zateplovacím systémem. Vodorovné konstrukce jsou monolitické, železobetonové. Objekt je zastřešen částečně pultovou a částečně sedlovou vazníkovou střechou.
|
| |
| |
|
Řízení adaptivního dopravního uzlu
Hudec, Karel ; Straka, Martin (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Tato práce má za úkol prostudovat inteligentní systémy řízení dopravních uzlů a navrhnout aplikaci, která bude řídit konkrétní dopravní uzel. Od formální specifikace až po implementaci. Bude se jednat o Real-Time aplikaci, což znamená, že bude pracovat v reálném čase. Budou prostudovány také konkrétní Real-Time operační systémy a vybrán nejvhodnější pro danou aplikaci a na něm bude tato aplikace také implementována a odzkoušena.
|
|
Bytový dům ve svahu
Hudec, Karel ; Bečkovská, Tereza (oponent) ; Bečkovský, David (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je projekt bytového domu v Uherském Brodě. Objekt je navržen na svažitý pozemek v centrální zastavěné části města. Byty jsou umístěny ve třech nadzemních podlažích, v podzemním podlaží je hromadná garáž. Svislé nosné konstrukce spodních podlaží jsou z monolitického železobetonu, horní podlaží jsou zděné z keramických bloků HELUZ. Celý objekt je zateplen kontaktním zateplovacím systémem. Vodorovné konstrukce jsou monolitické, železobetonové. Objekt je zastřešen částečně pultovou a částečně sedlovou vazníkovou střechou.
|