Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ženský sport v pořadu České televize: Branky, body, vteřiny
Semrádová, Viktorie ; Chladová, Marta (vedoucí práce) ; Hrbáčková, Anna (oponent)
Bakalářská práce Ženský sport v pořadu České televize: Branky, body, vteřiny se zabývá zastoupením ženského sportu v hlavní sportovní zpravodajské relaci České televize Branky, body, vteřiny v letech 2010 a 2019. Na několika vybraných relacích zkoumá míru pokrývání ženského a mužského sportu a jak se lišila v roce 2010 a v roce 2019. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části se pomocí reflexe odborné literatury text věnuje tématu genderové nerovnosti a jejímu pronikání do sportovní oblasti. Na vybraných kazuistikách je popsán stav ženského sportu ve světě a v České republice z hlediska aktivních sportovkyň a sportovních funkcionářek. Zvláštní pozornost je dále věnována vztahu ženského sportu a médií. V kapitole Ženský sport a média jsou reflektovány dosavadní poznatky prostřednictvím prezentace výsledků odborných publikací a nejrůznějších mediálních výzkumů. Představen je také samotný předmět zkoumání, pořad Branky, body, vteřiny. Výzkumná část se za využití kvantitativní obsahové analýzy primárně věnuje měření míry zastoupení ženského sportu v pořadu Branky, body, vteřiny a jeho srovnání se zastoupením mužského sportu. Také se zabývá tím, co mohlo mít na pokrývání vliv (např. autorství) a druhy pokrývaných sportů. Cílem bylo zjistit, zda se po deseti letech změnila intenzita, s jakou je...
Cyklistika = doping? Pohled diskutérů na serverech Sport.cz a iDnes.cz u článků o cyklistice během Tour de France 2022
Kočer, Ondřej ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Hrbáčková, Anna (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá pohledem českých internetových diskutérů na doping v závodě Tour de France prostřednictvím analýzy diskuzí na dvou českých internetových zpravodajských serverech. Cílem práce je zjistit, nakolik se diskuze pod jednotlivými články zaobírají tématem dopingu, jakého charakteru hlavní příspěvky v diskuzích jsou, dále poukázat na možné odlišnosti diskuzí na obou serverech a v neposlední řadě zmapovat, jak diskutéři na téma dopingu nahlížejí. Diplomová práce obsahuje teoretickou část popisující základní fakta o vrcholové cyklistice, závodě samotném, roli dopingu ve sportu a internetových diskuzích. Praktická část práce sestává z kvantitativního a kvalitativního výzkumu, konkrétně kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy, kdy autor pomocí kódovací knihy a otevřeného kódování analyzuje články týkající se posledního ročníku závodu, diskuze k nim příslušící a obsah jednotlivých komentářů, resp. jejich příslušnost k tématu dopingu. Výsledkem výzkumů jsou získaná data, se kterými autor dále pracuje a odpovídá pomocí nich na předem stanovené výzkumné otázky týkající se rozdílů v diskuzích na obou serverech, mírou zastoupení komentářů o dopingu v diskuzích a vnímání dopingu v cyklistice ze strany diskutérů.
Analýza marketingových aktivit předních českých tenistů na sociálních sítích v letech 2015-2020
Vondra, Martin ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Hrbáčková, Anna (oponent)
Bakalářská práce popisuje marketingové aktivity vybraných českých tenistů na sociálních sítích v letech 2015-2020. Teoretická část práce se zaměřuje na představení základních teorií. Popisuje základní teorie marketingu, sportovního marketingu, online marketingu a influencer marketingu. V kapitole zaměřené na sponzoring se práce věnuje základním definicím sponzoringu, jeho aplikaci ve sportu a konkrétně v tenise. Kapitola zaměřená na tenisový marketing a sponzoring se věnuje aplikaci teoretických vymezení na tenis jako sport. Práce popisuje, jaké způsoby sportovního marketingu se v tenise objevují, a vysvětluje, jak fungují. Praktická část bakalářské práce představuje kvantitativní obsahovou analýzu sociálních sítí vybraných českých tenistů v rámci splnění cílů práce. Zkoumaným obdobím jsou roky 2015-2020. Část je rozdělena do pěti bloků, každý blok analyzuje vybraného tenistu a jeho tři vybrané sociální sítě Instagram, Facebook a Twitter. Jednotlivé bloky popisují marketingové aktivity českých tenistů na sociálních sítích, a jaké produkty propagují. Výsledky této analýzy jsou poté aplikovány na výzkumné otázky a hypotézy a je vyvozen závěr.
Proměny užívání nových médií a jejich role v partnerských vztazích
Zemanová, Eliška ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Hrbáčková, Anna (oponent)
Bakalářská práce se zabývá proměnami užívání nových médií v partnerských vztazích generace Z. Cílem práce je zjistit, jakou roli mají sociální média v partnerském vztahu, jaké plní funkce a jak do nich zasahují. V první části práce jsou definována nová média a sociální sítě a následně jsou představena specifika partnerské online komunikace a prezentace vztahu na sociálních sítích. Praktická část je založena na kvalitativním výzkumu. Respondenty tvoří zástupci generace Z, kteří jsou uživateli sociálních sítí, udržují dlouhodobý vztah a nesdílí s partnerem domácnost. Získaná data z provedených polostrukturovaných rozhovorů byla analyzována metodou zakotvené teorie. Jako klíčová se jevila témata týkající se zasahování sociálních sítí do společně tráveného času, důrazu na soukromí, vzájemné komunikace páru, komunikace s opačným pohlavím a motivace pro prezentování partnerského vztahu na sociálních sítích.
Hokejové zpravodajství a publicistika očima žen a mužů
Hrbáčková, Anna ; Němcová Tejkalová, Alice (vedoucí práce) ; Záruba, Robert (oponent)
Předložená diplomová práce Hokejové zpravodajství a publicistika očima žen a mužů se zabývá možným rozdílem v tvorbě sportovních novinářek a novinářů. V teoretické části je pomocí odborné literatury představena problematika genderu ve sportovní žurnalistice, základní stereotypy spojené s prací sportovních novinářek a charakteristika ženského stylu psaní. V analytické části jsou následně rozebrány hokejové zpravodajské a publicistické příspěvky konkrétních českých novinářek a novinářů. Analýza zahrnuje audiovizuální reportáže z pořadů Branky, body, vteřiny; Hokej den poté a psané reportáže z Mladé fronty Dnes a její internetové mutace iDNES.cz. Důraz je kladen zejména na četnost statistických dat, popis atmosféry a emocí, originalitu výrazů či užívání sportovních publicismů a klišé. Cílem kvalitativní obsahové analýzy je prokázat, zda a jakým způsobem se od sebe příspěvky vybraných sportovních novinářek a novinářů liší.

Viz též: podobná jména autorů
2 Hrbáčková, Adéla
1 Hrbáčková, Anežka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.