Název:
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Vysocina region
Autoři:
Hovorka, Lukáš Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
eng
Abstrakt: [eng][cze] The thesis deals with the Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Vysočina Region. Specifically, the public opinion on the current use and intensity of the following areas surveyed: municipal and private green areas, agricultural land, forestry, hunting, fishing and nature protection. The theoretical part describes the Vysočina Region its demography, socio-economics, economy, agriculture, forestry, hunting, fishing, protected areas, renewable resources and other trends that occurred in this area. The empirical part deals with research. It describes the data collection, analysis, evaluation and finding relationships between the obtained data. Finally there were given recommendations for development of the Vysočina Region.Tato závěrečná práce je zaměřena na marketingový průzkum názoru veřejnosti na využívání krajiny v Kraji Vysočina. Konkrétně se v rámci této práce řeší názor na současnou formu a intenzitu využívání krajiny v následujících oborech: veřejná a soukromá zeleň, zemědělství, lesnictví, myslivost, rybolov, podpora bioenergií a ochrana přírody. Teoretická část práce popisuje Kraj Vysočina, jeho demografii, socio-ekonomiku, ekonomiku, zemědělství, lesnictví, myslivost, rybolov, obnovitelné zdroje a další trendy vyskytující se na území tohoto kraje. Empirická část se zabývá výzkumem. Popisuje sběr dat, jejich analýzu, následné vyhodnocení a hledání souvislostí mezi získanými údaji. Na závěr jsou uvedena doporučení pro regionální rozvoj Kraje Vysočina.
Klíčová slova:
Kraj Vysočina; myslivost; regionální rozvoj; soukromá a veřejná zeleň; zemědělství