Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sebepojetí žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy
Hoskovcová, Žaneta ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Durdilová, Lucie (oponent)
Práce je zaměřena na sebepojetí žáků a dospělých se specifickými poruchami učení. V teoretické části se nachází obecná charakteristika poruch učení a jejich projevy. Je zde popsáno, jakým způsobem probíhá diagnostika, co je to reedukace a co do ní můžeme zařadit. Další kapitoly se věnují sekundární symptomatologii, vlivu školní neúspěšnosti dítěte na jeho budoucí kariéru a obtížím, které má žák druhého stupně základní školy, pokud má diagnostikovanou poruchu učení. Praktická část se zabývá sebepojetím žáků a dospělých, kteří se vyrovnávají s obtížemi spojenými s poruchami učení. Je zde zaznamenáno hodnocení výuky, přístup učitelů a spolužáků. V práci jsem zkoumala sedm žáků druhého stupně základní školy a pět dospělých.
Pojetí člověka u Jana Amose Komenského
Hoskovcová, Žaneta ; Pelcová, Naděžda (vedoucí práce) ; Blažková, Miloslava (oponent)
Práce se věnuje Pojetí člověka u Jana Amose Komenského. Je rozdělena do devíti kapitol, z nichž každá představuje jednu část jeho tvorby. V první kapitole se nachází základní údaje o J. A. Komenském, tedy jeho životopisné údaje a odkaz k dnešnímu světu. Další kapitola pojednává o Jednotě bratrské, která ovlivnila jeho život a působení. Následující kapitola je věnována pedagogickému myšlení, kde je sledován vývoj a pokrok v pedagogice za doby J. A. Komenského. Další kapitoly jsou pak věnovány jeho pojetí filozofie, antropologie, pansofie a teologie. Práce nastiňuje všechny oblasti, ve kterých se Komenský zabývá problematikou člověka.
Dobrovolníci v hospicové péči v ČR
Hoskovcová, Žaneta ; Mužáková, Monika (vedoucí práce) ; Mlčková, Marie (oponent)
Práce se věnuje tématu Dobrovolníci v hospicové péči v ČR. Je rozdělena do šesti kapitol, z nichž poslední kapitola se zabývá samotným výzkumem. Cílem práce bylo zjistit, jak fungují dobrovolnické programy v hospicových zařízeních a jak je jejich působení pro klienty těchto zařízení přínosné. Teoretická část se zabývá tématem smrti a umírání, hospicové péče, etickými problémy v otázce smrti a umírání. Celkovým cílem práce je detabuizovat téma smrti a umírání v domácím prostředí ve spolupráci s hospicovými zařízeními a přispět k informovanosti společnosti o možnostech využití dobrovolníků v hospicové péči.
Pojetí člověka u Jana Amose Komenského
Hoskovcová, Žaneta ; Pelcová, Naděžda (vedoucí práce) ; Blažková, Miloslava (oponent)
Práce se věnuje Pojetí člověka u Jana Amose Komenského. Je rozdělena do devíti kapitol, z nichž každá představuje jednu část jeho tvorby. V první kapitole se nachází základní údaje o J. A. Komenském, tedy jeho životopisné údaje a odkaz k dnešnímu světu. Další kapitola pojednává o Jednotě bratrské, která ovlivnila jeho život a působení. Následující kapitola je věnována pedagogickému myšlení, kde je sledován vývoj a pokrok v pedagogice za doby J. A. Komenského. Další kapitoly jsou pak věnovány jeho pojetí filozofie, antropologie, pansofie a teologie. Práce nastiňuje všechny oblasti, ve kterých se Komenský zabývá problematikou člověka.
Sebepojetí žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy
Hoskovcová, Žaneta ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Durdilová, Lucie (oponent)
Práce je zaměřena na sebepojetí žáků a dospělých se specifickými poruchami učení. V teoretické části se nachází obecná charakteristika poruch učení a jejich projevy. Je zde popsáno, jakým způsobem probíhá diagnostika, co je to reedukace a co do ní můžeme zařadit. Další kapitoly se věnují sekundární symptomatologii, vlivu školní neúspěšnosti dítěte na jeho budoucí kariéru a obtížím, které má žák druhého stupně základní školy, pokud má diagnostikovanou poruchu učení. Praktická část se zabývá sebepojetím žáků a dospělých, kteří se vyrovnávají s obtížemi spojenými s poruchami učení. Je zde zaznamenáno hodnocení výuky, přístup učitelů a spolužáků. V práci jsem zkoumala sedm žáků druhého stupně základní školy a pět dospělých.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.