Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problémy prestiže učitelů základní školy
Horynová, Petra ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kasíková, Hana (oponent)
Tato práce podává ucelený pohled na, v současné době často diskutovaný problém, prestiž učitelů ZŠ. Teoretická část dává přehled základních poznatků o prestiži profese učitele základní školy, shrnuje dosavadní poznatky vztahující se k této problematice, analyzuje faktory, které ovlivňují hodnocení prestiže profese učitele široké veřejnosti a samotných učitelů. Část druhá obsahuje empirickou sondu, která se zabývá pohledem učitelů základních škol na prestiž své profese učitele a na možnost zvyšování prestiže profese učitele základní školy.
Rozvoj čtení u dětí s kombinovaným postižením na základní škole
Horynová, Petra ; Šumníková, Pavlína (vedoucí práce) ; Zemková, Jaroslava (oponent)
NÁZEV: Rozvoj čtení u dětí s kombinovaným postižením na základní škole AUTOR: Mgr. Petra Horynová KATEDRA speciální pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Pavlína Šumníková, Ph.D. Abstrakt Bakalářská práce pojednává o uplatnění významu kombinace různých metod výuky čtení pro žáky s kombinovaným postižením na základní škole. První část vymezuje pojem kombinované postižení, seznamuje s podmínkami integrace žáků s kombinovaným postižením do základní školy. Druhá část seznamuje s metodami výuky čtení, vymezuje vnitřní podmínky, které jsou důležité pro osvojení si dovednosti čtení za běžných podmínek a determinanty, které ovlivňující proces výuky čtení u dětí s kombinovaným postižením. Cílem empirického šetření je analýza metod a podmínek výuky čtení u dětí s kombinovaným postižením na základní škole, zmapování vývoje čtenářských dovedností u skupiny žáků s kombinovaným postižením a ověření významu kombinace prvků různých výukových metod čtení. Klíčová slova: kombinované postižení, žák s kombinovaným postižením na základní škole, čtení, metody výuky čtení
Rozvoj čtení u dětí s kombinovaným postižením na základní škole
Horynová, Petra ; Šumníková, Pavlína (vedoucí práce) ; Zemková, Jaroslava (oponent)
NÁZEV: Rozvoj čtení u dětí s kombinovaným postižením na základní škole AUTOR: Mgr. Petra Horynová KATEDRA speciální pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Pavlína Šumníková, Ph.D. Abstrakt Bakalářská práce pojednává o uplatnění významu kombinace různých metod výuky čtení pro žáky s kombinovaným postižením na základní škole. První část vymezuje pojem kombinované postižení, seznamuje s podmínkami integrace žáků s kombinovaným postižením do základní školy. Druhá část seznamuje s metodami výuky čtení, vymezuje vnitřní podmínky, které jsou důležité pro osvojení si dovednosti čtení za běžných podmínek a determinanty, které ovlivňující proces výuky čtení u dětí s kombinovaným postižením. Cílem empirického šetření je analýza metod a podmínek výuky čtení u dětí s kombinovaným postižením na základní škole, zmapování vývoje čtenářských dovedností u skupiny žáků s kombinovaným postižením a ověření významu kombinace prvků různých výukových metod čtení. Klíčová slova: kombinované postižení, žák s kombinovaným postižením na základní škole, čtení, metody výuky čtení
Problémy prestiže učitelů základní školy
Horynová, Petra ; Kasíková, Hana (oponent) ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce podává ucelený pohled na, v současné době často diskutovaný problém, prestiž učitelů ZŠ. Teoretická část dává přehled základních poznatků o prestiži profese učitele základní školy, shrnuje dosavadní poznatky vztahující se k této problematice, analyzuje faktory, které ovlivňují hodnocení prestiže profese učitele široké veřejnosti a samotných učitelů. Část druhá obsahuje empirickou sondu, která se zabývá pohledem učitelů základních škol na prestiž své profese učitele a na možnost zvyšování prestiže profese učitele základní školy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.