Název:
Franchising v oboru fitness pro ženy
Překlad názvu:
Franchising in fitness for women
Autoři:
Horáčková, Simona ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je zanalyzovat a porovnat dvě franchisy v oboru fitness, které působí v České republice a zmapovat jejich dosavadní konkurenci na trhu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z franchisingu, definice franchisingu a výhody a nevýhody ze strany vlastníka licence. Dále následuje výčet metod, které budou použity v praktické části a běžně se vyskytují v podnikatelských plánech. V praktické části je provedena analýza konkurence, definování cílového trhu, marketingový mix, SWOT analýza a také vypracován finanční plán na pět let. Následuje hodnocení investice pomocí čisté současné hodnoty, vnitřního výnosového procenta a doby návratnosti. Po analýze obou franchis je provedena závěrečná komparace.The aim of my bachelor's thesis are analysing and comparing of two franchises in fitness for women in the Czech Republic. Common franchise terms, definitions of franchising and advantages, disadvantages for franchisee and usual methods - take place in business plans in the theoretical part. The application part contains the following analyses: analysis of competition, target market, marketing mix, SWOT analysis and a five year financial plan. In the application part, Net Present Value, Internal Rate of Return and The Payback Period are being used. After the analysis of both franchises, final comparison after evaluation of investments is committed.
Klíčová slova:
finanční plán; fitness; franchising; konkurence; SWOT analýza; competition; financial plan; fitness; franchising; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36233