Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti a meze zabezpečování zpětnovazebních procedur v podmínkách praktické složky přípravy učitelů chemie
Hladíková, Dana ; Beneš, Pavel (vedoucí práce) ; Dvořáček, Jiří (oponent) ; Bílek, Martin (oponent)
Současná doba se vyznačuje rychlým rozvojem techniky a jejím využíváním v různých oblastech vědy, výzkumu, výroby apod. Tato práce se zabývá možnostmi využívání videotechniky při zabezpečování zpětnovazebních procedur při pedagogické praxi studentů učitelství chemie. Pojmy reflexe a sebereflexe učitelových dovedností, diagnostika a autodiagnostika pedagogických činností, monitorování pedagogických dovedností apod., zastupují ve své podstatě procesy spojené a uplatňováním zpětnovazebních principů při pedagogické praxi v širším slova smyslu. Jedná se o procesy, které lze uvažovat jako podstatné ve smyslu zvyšování efektivity prakticky orientovaných složek učitelské přípravy. Významnou pozici v pohospitačních procedurách by měly mít i názory žáků. Klíčová slova: videotechnika, zpětnovazební procedury, reflexe, sebereflexe, diagnostika, autodiagnostika, monitorování pedagogických dovedností, hospitace, pedagogická praxe.
Možnosti a meze zabezpečování zpětnovazebních procedur v podmínkách praktické složky přípravy učitelů chemie
Hladíková, Dana ; Beneš, Pavel (vedoucí práce) ; Dvořáček, Jiří (oponent) ; Bílek, Martin (oponent)
Současná doba se vyznačuje rychlým rozvojem techniky a jejím využíváním v různých oblastech vědy, výzkumu, výroby apod. Tato práce se zabývá možnostmi využívání videotechniky při zabezpečování zpětnovazebních procedur při pedagogické praxi studentů učitelství chemie. Pojmy reflexe a sebereflexe učitelových dovedností, diagnostika a autodiagnostika pedagogických činností, monitorování pedagogických dovedností apod., zastupují ve své podstatě procesy spojené a uplatňováním zpětnovazebních principů při pedagogické praxi v širším slova smyslu. Jedná se o procesy, které lze uvažovat jako podstatné ve smyslu zvyšování efektivity prakticky orientovaných složek učitelské přípravy. Významnou pozici v pohospitačních procedurách by měly mít i názory žáků. Klíčová slova: videotechnika, zpětnovazební procedury, reflexe, sebereflexe, diagnostika, autodiagnostika, monitorování pedagogických dovedností, hospitace, pedagogická praxe.

Viz též: podobná jména autorů
2 Hladíková, Dita
1 Hladíková, Dominika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.