Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikace lektorů při doučování českého jazyka
Hilgardová, Kateřina ; Saicová Římalová, Lucie (vedoucí práce) ; Homolková, Kamila (oponent)
Cílem této práce je analýza komunikace v doučování českého jazyka (zvláště pak analýza komunikace lektorů), a to na základě pěti nahrávek doučování. Práce v teoretické části nejprve shrnuje dosavadní poznatky ohledně doučování a ohledně školní komunikace, např. se pozastavuje u verbální a neverbální komunikace učitele a studenta či sleduje typickou komunikační strukturu užívanou ve školní výuce. praktické části práce analyzuje komunikaci v doučování českého jazyka na základě nahrávek lektorů se studenty 2. stupně základní školy či obdobných ročníků víceletých gymnázií. Práce podle analyzovaného materiálu charakterizuje verbální a neverbální komunikaci jak lektorů, tak studentů doučování, blíže se pak zaměřuje na komunikační strukturu v doučování, tj. otázky lektorů, odpovědi studentů a zpětnou vazbu lektorů. Poznatky ohledně komunikace v doučování jsou pak porovnávány se školní komunikací. V závěru se práce věnuje výhodám a nevýhodám online doučování na základě analyzovaných nahrávek a rozhovorů s
Užívání korektorských značek
Hilgardová, Kateřina ; Martínek, František (vedoucí práce) ; Adam, Robert (oponent)
Cílem bakalářské práce je postihnout korektorské značky v užití v praxi. teoretické části shrnuje všechny státní technické normy upravující korektorské značky a sleduje vývoj znamének. Dále porovnává česká korekturní znaménka se znaménky cizími (slovenskými, německými, britskými, americkými a ruskými), nakonec se zaměřuje na typy příruček učící korektorská znaménka. Praktická část práce se zabývá užíváním korektorských značek redaktory a sleduje, která znaménka se používají ve shodě s zaměřuje na porovnání papírové a elektronické korektury a zjišťuje, na kterém médiu respondent dokáže najít více chyb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.