Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mateřská škola jako veřejná služba
Heringová, Magdalena ; Havlová, Jana (vedoucí práce) ; Kropáčková, Jana (oponent)
Resumé Diplomová práce je zaměřena na poskytování předškolního vzdělávání mateřskou školou jako veřejnou službou. Teoretická část se zabývá charakteristikou mateřské školy jako výchovné instituce, legislativními rámci předškolního vzdělávání a úlohou státu jako poskytovatele veřejné služby předškolního vzdělávání, jejím způsobem financování a poskytováním služby na základě zřizovatele, pozicí mateřské školy, jako partnera rodiny při vzdělávacím a výchovném působení. Praktická část diplomové práce je založena na výzkumném šetření ve dvou mateřských školách. Výzkumná část potvrdila, že rodiče chápou poskytování předškolního vzdělávání v mateřských školách jako veřejnou službu a považují financování předškolního vzdělávání státem jako samozřejmost. Ze šetření vyplynulo, že to, co mateřská škola poskytuje navíc, rodiče chápou v rámci garantované služby, neuvědomují si, že tyto poskytované služby mateřskou školou jsou nad rámec výchovně vzdělávacího působení v mateřské škole. Mateřská škola chce na sebe upozornit, získat v konkurenci více žáků. Podle Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání poskytování zájmových kroužků není veřejnou službou.
Mateřská škola jako veřejná služba
Heringová, Magdalena ; Havlová, Jana (vedoucí práce) ; Kropáčková, Jana (oponent)
Resumé Diplomová práce je zaměřena na poskytování předškolního vzdělávání mateřskou školou jako veřejnou službou. Teoretická část se zabývá charakteristikou mateřské školy jako výchovné instituce, legislativními rámci předškolního vzdělávání a úlohou státu jako poskytovatele veřejné služby předškolního vzdělávání, jejím způsobem financování a poskytováním služby na základě zřizovatele, pozicí mateřské školy, jako partnera rodiny při vzdělávacím a výchovném působení. Praktická část diplomové práce je založena na výzkumném šetření ve dvou mateřských školách. Výzkumná část potvrdila, že rodiče chápou poskytování předškolního vzdělávání v mateřských školách jako veřejnou službu a považují financování předškolního vzdělávání státem jako samozřejmost. Ze šetření vyplynulo, že to, co mateřská škola poskytuje navíc, rodiče chápou v rámci garantované služby, neuvědomují si, že tyto poskytované služby mateřskou školou jsou nad rámec výchovně vzdělávacího působení v mateřské škole. Mateřská škola chce na sebe upozornit, získat v konkurenci více žáků. Podle Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání poskytování zájmových kroužků není veřejnou službou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.