|
Podnikatelský záměr - Založení zážitkové restaurace
Hemzová, Klára ; Havlíček, Petr (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru pro založení zážitkové restaurace v centru Brna. Práce se dělí na čtyři hlavní části. Část první popisuje cíl práce a metodiku zpracování. Část druhá obsahuje teoretické poznatky a východiska, potřebná k vytvoření podnikatelského záměru. Ve třetí části je za pomoci teoretických poznatků analyzována současná situace na trhu. Poslední část obsahuje vlastní návrhy řešení.
|
|
Marketingový audit spokojenosti zákazníků
Hemzová, Klára ; Čejka, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým auditem spokojenosti zákazníků. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy a definice související s marketingem, marketingovým auditem, marketingovým výzkumem, službami a spokojeností zákazníků. V další části je za pomoci teoretických poznatků proveden marketingový audit, dotazníkové šetření a výpočet NPS a indexu spokojenosti zákazníků. Poslední návrhová část obsahuje diskuzi výsledků a doporučení na změny.
|
|
Marketingový audit spokojenosti zákazníků
Hemzová, Klára ; Čejka, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým auditem spokojenosti zákazníků. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy a definice související s marketingem, marketingovým auditem, marketingovým výzkumem, službami a spokojeností zákazníků. V další části je za pomoci teoretických poznatků proveden marketingový audit, dotazníkové šetření a výpočet NPS a indexu spokojenosti zákazníků. Poslední návrhová část obsahuje diskuzi výsledků a doporučení na změny.
|
|
Podnikatelský záměr - Založení zážitkové restaurace
Hemzová, Klára ; Havlíček, Petr (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru pro založení zážitkové restaurace v centru Brna. Práce se dělí na čtyři hlavní části. Část první popisuje cíl práce a metodiku zpracování. Část druhá obsahuje teoretické poznatky a východiska, potřebná k vytvoření podnikatelského záměru. Ve třetí části je za pomoci teoretických poznatků analyzována současná situace na trhu. Poslední část obsahuje vlastní návrhy řešení.
|