Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hráči Live Action Role-Playing Games v ČR ve světle teorií aktivního publika
Heller, Jakub ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Reifová, Irena (oponent)
Tato práce představuje fenomén larpu, snaží se popsat a nastínit jeho základní charakteristické vlastnosti a seznámit s jeho strukturou. Cílem této práce je vymezit larp ve společnosti ostatních médií, popsat specifický vztah tohoto média a jeho publika a zároveň zasadit larpovou komunitu do kontextu teorií aktivního publika. Pro lepší pochopení tohoto média se má práce také snaží objasnit pojmy jako role-playing, imerze, nebo diegéze a jejich úlohu v prostředí tohoto fenoménu.
Kvalitativní studie morálního rozhodování v počítačové hře Walking Dead
Heller, Jakub ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Krobová, Tereza (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na výzkum interakce, která probíhá mezi počítačovými hrami a hráči. Konkrétně pak na etické a morální aspekty takovéto interakce, v rámci které je po hráči vyžadováno morální rozhodnutí, jehož důsledky nějakým způsobem ovlivňují vývoj příběhu, podobu virtuálního světa nebo mají jiný dopad na narativní složku hry. Úkolem této práce je popsat kontext, ve kterém tato morální rozhodnutí probíhají a faktory, které je ovlivňují. Teoretická část práce má podobu shrnutí relevantních témat herních studií, které mají na problematiku morálního rozhodování vliv. Výzkum byl proveden se skupinou deseti respondentů, kteří hráli počítačovou hru The Walking Dead a v průběhu hraní odpovídali na otázky týkající se morálního rozhodování. Analýza získaných dat byla provedena pomocí metody zakotvené teorie, která umožnila identifikování zkoumaných jevů a jejich uvedení do vzájemných souvislostí. Hlavním výsledkem práce je samotná zakotvená teorie a její pomocí zodpovězené výzkumné otázky.
Hráči Live Action Role-Playing Games v ČR ve světle teorií aktivního publika
Heller, Jakub ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Reifová, Irena (oponent)
Tato práce představuje fenomén larpu, snaží se popsat a nastínit jeho základní charakteristické vlastnosti a seznámit s jeho strukturou. Cílem této práce je vymezit larp ve společnosti ostatních médií, popsat specifický vztah tohoto média a jeho publika a zároveň zasadit larpovou komunitu do kontextu teorií aktivního publika. Pro lepší pochopení tohoto média se má práce také snaží objasnit pojmy jako role-playing, imerze, nebo diegéze a jejich úlohu v prostředí tohoto fenoménu.

Viz též: podobná jména autorů
12 HELLER, Jiří
8 Heller, Jan
1 Heller, Jan,
12 Heller, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.