Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kompetence dvojjazyčného asistenta
Hassman, Jaroslav ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Cílem práce je zmapovat rozsah kompetencí dvojjazyčného asistenta pedagoga a komparovat se zákonným vymezením. Práce je rozdělena do tří tematických částí, přičemž dvě jsou součástí teoretické a jedna empirické části. První z teoretických částí je rozdělena na část věnovanou migraci v českých zemích a na část věnovanou vzdělávání cizinců z různých pohledů. Druhá z teoretických částí se zabývá pozicí asistenta pedagoga, kompetencemi a v samostatné části také dvojjazyčným asistentům pedagoga. Třetí část je věnována vlastnímu výzkumnému šetření, v rámci něhož byly metodou shadowing a také prostřednictvím osobních rozhovorů získány příslušná data, z nichž byly po jejich zpracování a analyzování vyvozeny závěry, které byly následně komparovány s původním předpokladem. Poslední částí této práce je závěr koncipovaný především jako shrnutí výsledků a poznatků získaných v rámci výzkumného šetření a také vzájemné komparace v souladu s cílem práce.
Nefinanční motivace pracovníků ve školství a komerční sféře
Hassman, Jaroslav ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Cílem bakalářské práce je "Porovnání nefinanční motivace pracovníků ve školství a komerční sféře". Konkrétními zástupci školství byly pro porovnání zvoleny "Základní školy" a za zástupce komerční sféry "Obchodní společnosti z oblasti IT". Práce je rozdělena do několika částí. První část je zaměřena na vymezení teoretických pojmů týkajících se motivace, stimulace lidských zdrojů a jsou zde zmíněny hlavní teorie týkající se motivace. Další část "metodologická" je zaměřena na popis výzkumné strategie a postupu sběru a vyhodnocení získaných dat. Následuje část "analytická" ve které jsou vyhodnoceny výsledky výzkumu, který byl prováděn osobně dotazníkovým šetřením s využitím možnosti doplňujících otázek v rámci polo strukturovaného rozhovoru. Závěr je koncipován, jako slovní shrnutí získaných poznatků, získaných z dotazníků a následných rozhovorů, v rámci porovnání nefinanční motivace pracovníků ve školství a komerční sféře a nabízí možnost nového pohledu na využití stávajících motivačních nástrojů v obou sférách.
Kompetence dvojjazyčného asistenta
Hassman, Jaroslav ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Cílem práce je zmapovat rozsah kompetencí dvojjazyčného asistenta pedagoga a komparovat se zákonným vymezením. Práce je rozdělena do tří tematických částí, přičemž dvě jsou součástí teoretické a jedna empirické části. První z teoretických částí je rozdělena na část věnovanou migraci v českých zemích a na část věnovanou vzdělávání cizinců z různých pohledů. Druhá z teoretických částí se zabývá pozicí asistenta pedagoga, kompetencemi a v samostatné části také dvojjazyčným asistentům pedagoga. Třetí část je věnována vlastnímu výzkumnému šetření, v rámci něhož byly metodou shadowing a také prostřednictvím osobních rozhovorů získány příslušná data, z nichž byly po jejich zpracování a analyzování vyvozeny závěry, které byly následně komparovány s původním předpokladem. Poslední částí této práce je závěr koncipovaný především jako shrnutí výsledků a poznatků získaných v rámci výzkumného šetření a také vzájemné komparace v souladu s cílem práce.
Nefinanční motivace pracovníků ve školství a komerční sféře
Hassman, Jaroslav ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Cílem bakalářské práce je "Porovnání nefinanční motivace pracovníků ve školství a komerční sféře". Konkrétními zástupci školství byly pro porovnání zvoleny "Základní školy" a za zástupce komerční sféry "Obchodní společnosti z oblasti IT". Práce je rozdělena do několika částí. První část je zaměřena na vymezení teoretických pojmů týkajících se motivace, stimulace lidských zdrojů a jsou zde zmíněny hlavní teorie týkající se motivace. Další část "metodologická" je zaměřena na popis výzkumné strategie a postupu sběru a vyhodnocení získaných dat. Následuje část "analytická" ve které jsou vyhodnoceny výsledky výzkumu, který byl prováděn osobně dotazníkovým šetřením s využitím možnosti doplňujících otázek v rámci polo strukturovaného rozhovoru. Závěr je koncipován, jako slovní shrnutí získaných poznatků, získaných z dotazníků a následných rozhovorů, v rámci porovnání nefinanční motivace pracovníků ve školství a komerční sféře a nabízí možnost nového pohledu na využití stávajících motivačních nástrojů v obou sférách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.