Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Alternativní školství a jeho pohled na výživu a stravování žáků v dnešní době.
HOKROVÁ, Lucie
Diplomová práce se zabývá alternativním školstvím a jeho pohledem na výživu a stravování žáků v dnešní době. Práce si klade za cíl zjistit, jak alternativní školy nahlížejí na kvalitu a využití potravního koše v rámci stravování a výživy dětí v porovnání s tradiční školou. Mým zájmem bylo zjistit názor rodičů, jak nahlížejí na stravování svých dětí v alternativních školách a zda tomu přikládají velký význam. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na porovnání alternativního a tradičního školství s důrazem na vývoj, výživu a stravování dětí. Praktická část obsahuje výsledky kvalitativního výzkumného šetření, které bylo zrealizováno za pomoci analýzy dostupných zdrojů a následné studie rozhovorů.
Vnímání reality a fantazie v pohádkovém světě předškolním dítětem
HOKROVÁ, Lucie
Bakalářská práce se zabývá vnímáním fantazie a reality v pohádkách a fantastických příbězích u dítěte v předškolním věku. Obecně se práce zaměřuje na rozdíly, které dítě v těchto oblastech vnímá. Cílem práce je porovnat, jak předškolní dítě vnímá realitu a fantazii v klasických kouzelných pohádkách a v součastných sci-fi příbězích pro děti. Mým zájmem bylo zjistit, zda děti vnímají sci-fi příběhy obdobně jako kouzelné pohádky, či zda si je více propojují s realitou. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na vývoj psychických funkcí u dítěte v předškolním věku s důrazem na představivost, fantazii a vnímání reality. V praktické části jsem dětem předložila dvě ukázky, jednu z klasické kouzelné pohádky Princ Bajaja, druhou ze sci-fi příběhu Spiderman, a porovnala, nakolik děti rozlišují realitu a fikci v obou útvarech.
Formy komerčních komunikací v televizi a jejich uplatnění
Hokrová, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Novák, Ondřej (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza jednotlivých forem komerčních komunikací v televizi. Mezi tyto formy patří reklamní spot, sponzoring, teleshopping, teletext, injektáž a product placement. Práce je rozdělena do pěti kapitol. Teoretickými východisky této práce jsou první a druhá kapitola. Pojednávají o marketingu, marketingovém a komunikačním mixu, marketingových a komerčních komunikacích. Třetí kapitola popisuje již média a mediální prostředí. Konkrétně televizí, respektive televizním médiem, se detailně zabývá kapitola čtvrtá. V páté kapitole je obsažena samotná analýza jednotlivých forem komerčních komunikací uplatňovaných v televizi. Její součástí je mj. rozbor dat poskytnutých společností Admosphere, s.r.o. pro účely této práce a rozhovory provedené s odborníky z televizního, mediálního prostředí.
Analýza vybrané reklamní kampaně v kategorii sociálně ekologické komunikace
Hokrová, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzu reklamní kampaně v kategorii sociálně ekologické komunikace. Reklama je fenoménem dnešní doby. Je součástí každodenního života každého z nás. Je všude kolem nás. Tato práce informuje čtenáře o termínech marketingové komunikace, komerční komunikace, či formy komerčních komunikací, přičemž reklama je právě jednou z těchto forem. V této práci je detailněji rozebrána venkovní neboli outdoor reklama, jakožto nejpestřejší forma reklamy vůbec. Třetí kapitola práce je věnována etickému Kodexu reklamy, který za účelem regulace reklamy vydává Rada pro reklamu. Následující kapitola pojednává o problematice sociální reklamy, jejím významu a specifikách. Závěr této bakalářské práce je zaměřen na samotnou analýzu reklamní kampaně "Žiješ, protože tě rodiče chtěli". Tato kapitola popisuje samotnou kampaň, jejího zadavatele, zmiňuje postoj Rady pro reklamu vůči dané kampani a obsahuje informace o provedeném výzkumu a jeho výsledcích.

Viz též: podobná jména autorů
2 HOKROVÁ, Lenka
4 Hokrová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.