Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Specifika elektronických studijních opor v systému řízeného samostudia
Herout, Lukáš ; Procházka, Josef (vedoucí práce) ; Černochová, Miroslava (oponent) ; Lojda, Jan (oponent)
Disertační práce je zaměřena na zkoumání problematiky elektronických studijních opor určených k podpoře řízeného samostudia ve vysokoškolském prostředí. Práce vychází z předpokladu, že elektronické studijní opory jsou vhodným nástrojem s didaktickým potenciálem pro využití ve vzdělávání, který zefektivní samostudium na vysoké škole, a napomůže tím splnění požadavků, které jsou na studenty kladeny, a to s vyšší efektivitou než běžně využívané studijní materiály. Práce se zabývá vymezením pojmových konstruktů z oblasti elektronických studijních opor, analýzou jejich didaktických možností, omezení a směrů využití doplněnou o specifikace funkčních a didaktických aspektů audiovizuálních studijních opor. V empirické části práce je s využitím pedagogického experimentu ověřen vliv elektronických studijních opor na studijní výsledky v rámci řízeného samostudia studentů vysoké školy. Hlavním výstupem práce je komplexní rozpracování teorie elektronických studijních opor, jako soudobého didaktického prostředku, vedené snahou rozšířit současný stav poznání v oboru pedagogika.
Analýza komunikační strategie společnosti VETO CZ s.r.o.
Velická, Aneta ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Herout, Lukáš (oponent)
Tématem mé bakalářské práce je analýza komunikační strategie společnosti VETO CZ s.r.o., která je prodejcem automobilů Peugeot v Písku. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části se práce zaměřuje na rozbor poznatků z oblasti marketingového a komunikačního mixu, které následně slouží jako podklad pro část praktickou. Praktická část zahrnuje dvě kapitoly. Jedna z nich představuje společnost VETO CZ s.r.o., její předmět podnikání, pozici na trhu a další. Druhá je zaměřena na analýzu marketingové komunikace společnosti.
Budování brand awareness značky ASUS u cílové skupiny vysokoškoláků
Třetina, Ondřej ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Herout, Lukáš (oponent)
Diplomová práce na téma "Budování brand awareness značky ASUS u cílové skupiny vysokoškoláků" pojednává o vedení efektivní komunikační strategie zaměřenou na určitou cílovou skupinu. Firma ASUS patří mezi největší světové výrobce IT produktů s velmi silnou pozicí také v České republice. ASUS v současné době komunikuje značku spíše na jiné cílové skupiny než jsou vysokoškoláci. Na vysokoškoláky se zaměřuje jen velmi omezeně, vyvíjí zde prakticky nulovou komunikaci. Diplomová práce se zaměří na způsoby komunikace s vysokoškoláky.
Tvorba webcastingových materiálů
HEROUT, Lukáš
Webcastingové materiály se stávají jedním z velmi oblíbených eLearningových nástrojů. V bakalářské práci je zpracována metodologie tvorby videomateriálů s možností synchronizace s dalšími rich médii. Teoretická část je doplněna o část praktickou, obsahující manuál k systému WVC, který je provozován na PF JU. WVC (Web Video Course) slouží pro vytváření a správu webcastingových kurzů. Ukázka webcastingového materiálu vytvořeného v systému WVC je na přiloženém DVD-ROM.

Viz též: podobná jména autorů
2 Herout, Lukáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.