Název: Analýza komunikační strategie společnosti VETO CZ s.r.o.
Překlad názvu: Analysis of communication strategy of company VETO CZ s.r.o.
Autoři: Velická, Aneta ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Herout, Lukáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurence; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; SWOT analýza; competition; marketing; marketing communication; marketing mix; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/37323

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-163978


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet