Název:
Analýza komunikační strategie společnosti VETO CZ s.r.o.
Překlad názvu:
Analysis of communication strategy of company VETO CZ s.r.o.
Autoři:
Velická, Aneta ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Herout, Lukáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem mé bakalářské práce je analýza komunikační strategie společnosti VETO CZ s.r.o., která je prodejcem automobilů Peugeot v Písku. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části se práce zaměřuje na rozbor poznatků z oblasti marketingového a komunikačního mixu, které následně slouží jako podklad pro část praktickou. Praktická část zahrnuje dvě kapitoly. Jedna z nich představuje společnost VETO CZ s.r.o., její předmět podnikání, pozici na trhu a další. Druhá je zaměřena na analýzu marketingové komunikace společnosti.The subject of my Bachelor thesis is to analyze communication strategy of the company VETO CZ s.r.o. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The first one deals with knowledges of marketing and communication mix, which afterwards are used for analysis in practical part. The practical part has two chapters. First one presents the company VETO CZ s.r.o., its subject of business, position on market etc, and the other is focuses on analysis of marketing communication of the company.
Klíčová slova:
konkurence; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; SWOT analýza; competition; marketing; marketing communication; marketing mix; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/37323