Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza masmediální komunikace na trhu letecké dopravy
Pešová, Kamila ; Gunina, Daria (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce v teoretické části popisuje masmediální komunikaci a jednotlivé typy masmédií, přičemž se nejvíce zaměřuje na televizní reklamu, která je v této práci klíčová. Dále je zde definována marketingová komunikace služeb, letecký trh a letecké společnosti, jejichž data jsou popisována v praktické části. V praktické části jsou zpracovávány data za roky 2010-2016. Práce se zaměřuje na analýzu časových řad, popisuje vývoj časování reklam v rámci rozložení reklam během jednotlivých let a v rámci rozložení během dne a snaží se zachytit vývoj délky reklamního spotu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.