| |
| |
| |
|
Marketingový plán Sporthotelu a přilehlých sportovišť v Kostelci nad Černými lesy
Fousek, Jiří ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název Marketingový plán pro Sporthotel a přilehlá sportoviště v Kostelci nad Černými lesy Anotace Hlavním cílem práce je vytvořit marketingový plán pro Sporthotel v Kostelci nad Černými lesy. Podkladem pro marketingový plán bude situační analýza, která řeší obsazenost sportovišť, současnou nabídku pro klienty a úroveň konkurence v okolí. Marketingový plán bude obsahovat nabídku služeb, propagační strategii a finanční fungování Sporthotelu na následující roky. Část práce je věnovaná i managementu tělovýchovných jednot, které areál provozují. Klíčová slova Marketingové plánování a plán, občanská sdružení, management tělovýchovné jednoty, marketingový mix.
|
|
LCA různých konstrukčních systémů obálky budov
Fousek, Jan
Cílem práce je provést posuzování životního cyklu (LCA) konstrukčních systémů u obálky budov. Posuzování životního cyklu bylo prováděno dvěma metodami a to pomocí ISO norem (Athena) a Ekoindikátorů (Ekolizér). Posuzovány byly jednotlivé fáze životního cyklu, jednotlivé materiály a konstrukční systémy. Nejlépe hodnocenými konstrukcemi se stala konstrukce s cihelným blokem a konstrukce sloupková difuzně otevřená. Nejhůře dopadl železobeton a nejrozporuplnější jsou výsledky CLT panelu.
|
|
Trestněprávní a kriminologické aspekty šíření ransomware
Fousek, Jan ; Gřivna, Tomáš (vedoucí práce) ; Bohuslav, Lukáš (oponent)
Kriminologické a trestněprávní aspekty šíření ransomware Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá jednotlivými aspekty, se kterými se setkáváme v oblasti kriminologie a trestního práva v souvislosti s problematikou šíření škodlivého programu (malware) v podobě ransomware. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to části teoretické, která se dále člení na kapitoly týkající se obecně kyberkriminality, obecně malware a následně kriminologických aspektů šíření ransomware a trestněprávních aspektů šíření ramsomware, a to jak z hmotněprávního hlediska, tak z procesněprávního. Jednotlivé kapitoly jsou dále členěny na dílčí podkapitoly a ty zahrnují nejen otázky pachatelů a obětí ransomware či trestněprávní kvalifikace tohoto fenoménu, ale rovněž i pojmy příbuzné, jejichž zmínka by měla sloužit k širšímu pochopení tohoto druhu kyberkriminality. Ten je typický zejména svým distančním charakterem páchání, vysokou mírou latence a poměrně nízkou možností dopadení jejich pachatelů. Druhou částí práce je část analytická. V této části kombinuji kriminologické výzkumné metody, když se snažím verifikovat hypotézu týkající se růstu čísel evidovaných skutků odpovídají ransomware. Hypotéza je následující: "Počet zaregistrovaných útoků ransomware Policií ČR v České republice od roku 2016 roste." Tato hypotéza nakonec...
|
| |
| |
|
Management sportovních akcí - Světový pohár ve skicrossu
Fousek, Jiří ; Slepičková, Irena (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Cíle: Tato diplomová práce má dva hlavní cíle. Prvním cílem je analyzovat management světového poháru ve skicrossu Harrachov 2013. Druhým pak provést dodatečné hodnocení akce a na jeho základě navrhnout změny manažerského zajištění pro případné příští pořádání této akce v ČR. Metody: V diplomové práci jsou využity metody případové studie, rozhovoru, dotazníkového šetření, analýzy dokumentů a SWOT analýza. Výsledky: Byly vytvořeny návrhy na zlepšení manažerského zajištění světového poháru ve skicrossu konaného v ČR. Implementace těchto změn do event plánu se může stát základem pro žádost o pořadatelství této významné sportovní akce u Mezinárodní lyžařské federace. Klíčová slova: Sportovní akce, management sportovních akcí, event management, event plán, evaluace sportovní akce, skicross.
|
|
Marketingový plán Sporthotelu a přilehlých sportovišť v Kostelci nad Černými lesy
Fousek, Jiří ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název Marketingový plán pro Sporthotel a přilehlá sportoviště v Kostelci nad Černými lesy Anotace Hlavním cílem práce je vytvořit marketingový plán pro Sporthotel v Kostelci nad Černými lesy. Podkladem pro marketingový plán bude situační analýza, která řeší obsazenost sportovišť, současnou nabídku pro klienty a úroveň konkurence v okolí. Marketingový plán bude obsahovat nabídku služeb, propagační strategii a finanční fungování Sporthotelu na následující roky. Část práce je věnovaná i managementu tělovýchovných jednot, které areál provozují. Klíčová slova Marketingové plánování a plán, občanská sdružení, management tělovýchovné jednoty, marketingový mix.
|