Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Jazyková situace v Angole
Ferreira de Sousa, Natalie ; Jindrová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Hricsina, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je stručně představit čtenáři jazykovou situaci v Angole. Hlavními tématy jsou historicko-sociologický vývoj portugalského jazyka a lokálních jazyků, jejich postavení na tomto zemí a situace portugalštiny v současnosti. Vybranou tématiku jsem zpracovala pomocí dostupné angolské odborné literatury a článků, které se podobnou tématikou zabývají. K výzkumu mi významně pomohli i moje přímé vazby s Angolou. Vytvořením této práce se mi podařilo dát dohromady ucelený přehled o jazykové situaci v Angole, který by mohl sloužit čtenářům, kteří chtějí získat představu o tom, jak probíhal vývoj koloniálního jazyka v kolonii souběžně s vývojem lokálních jazyků v konkrétním africkém státě. Podobné vývojové schéma probíhalo ve většině afrických států. Přínos této práce je především ve vytvoření bakalářské práce s touto tématikou v českém jazyce a s využitím přímých kontaktů v Angole.
Analýza stereotypů v cestovatelských pořadech vybraných států subsaharské Afriky
Ferreira de Sousa, Natalie ; Jirků, Jan (vedoucí práce) ; Just, Petr (oponent)
je analýza stereotypů v českých televizních cestovatelských pořadech se zaměřením na region subsaharské Afriky. rozdělená do tří částí: tematické, vizuální a textové. Tematická analýza je zaměřená na výběr témat. Vizuální na to, jakým způsobem kamera zpracovává příběh a textová část analyzuje klíčová slova. Vybran pořady, které pro tento výzkum posloužily, jsou tři cestovatelské pořady česk nie a Koření. Všechny tři pořady ukazují že mimo zpravodajství jsou spíše stereotypní a zdůrazňuje opakující se témata: politickou nestabilitu, chudobu nebo krásu africké přírody
Komunikační strategie módní značky Everlane
Ferreira de Sousa, Natalie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce Komunikační strategie módní značky Everlane se zaměřuje na komunikační strategii amerického globálně působícího brandu Everlane, který funguje prostřednictvím e- shopu a nabízí minimalistickou moderní módu. Značka si zakládá na etických, ekologických a morálních hodnotách a její filosofie je postavena na 100% transparentnosti. Everlane je v tomto odvětví unikátní firmou, která si dokázala v poměrně krátkém čase vybudovat pozici a respekt na módním trhu. Cílem této práce je analýza komunikačních prostředků, které Everlane využívá pro komunikaci se svými klienty a komunitou. Součástí je i představení několika kampaní, které Everlane vytvořila, a které byly úspěšné. Nedílnou součástí práce je i stručný úvod do módního průmyslu, jeho vývoj v poslední letech a prolnutí s fenoménem udržitelnosti. V teoretické části se autorka zabývá fenoménem e-commerce z historického a teoretického hlediska. Následně se soustředí na způsob, jakým se e-commerce a móda propojují a komunikační prostředky, které využívá.
Jazyková situace v Angole
Ferreira de Sousa, Natalie ; Jindrová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Hricsina, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je stručně představit čtenáři jazykovou situaci v Angole. Hlavními tématy jsou historicko-sociologický vývoj portugalského jazyka a lokálních jazyků, jejich postavení na tomto zemí a situace portugalštiny v současnosti. Vybranou tématiku jsem zpracovala pomocí dostupné angolské odborné literatury a článků, které se podobnou tématikou zabývají. K výzkumu mi významně pomohli i moje přímé vazby s Angolou. Vytvořením této práce se mi podařilo dát dohromady ucelený přehled o jazykové situaci v Angole, který by mohl sloužit čtenářům, kteří chtějí získat představu o tom, jak probíhal vývoj koloniálního jazyka v kolonii souběžně s vývojem lokálních jazyků v konkrétním africkém státě. Podobné vývojové schéma probíhalo ve většině afrických států. Přínos této práce je především ve vytvoření bakalářské práce s touto tématikou v českém jazyce a s využitím přímých kontaktů v Angole.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.