Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zhodnocení pořádání vybrané sportovní akce
Fančovičová, Kristína ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Krause, Veronika (oponent)
Název: Zhodnocení pořádání vybrané sportovní akce - Mistrovství Evropy U18 v baseballu Cíle: Cílem diplomové práce je prezentace silných a slabých stránek pořádání. Mistrovství Evropy juniorů (ME U18) v baseballu, které se konalo v srpnu 2022. Dále, na základě zjištěných informací z provedených rozhovorů, pozorování a dotazování účastníků identifikovat příležitosti a navrhnout její využití a rovněž identifikovat hrozby a navrhnout jejich eliminaci pro budoucí organizaci turnajů v České republice. Metody: V diplomové práci jsou využity tři výzkumné metody (polostrukturované rozhovory, zúčastněné pozorování, dotazníkové šetření) a jedna analytická metoda (SWOT analýza). Názory účastníků závodu zjišťuje elektronický dotazník rozeslaný na emaily všech účastníků ME U18 v roce 2022. Pohled organizátorů na přípravy a průběh turnaje objasňují polostrukturované rozhovory provedené se dvěma členy organizačního týmu České Baseballové Asociace. Celkovou představu o průběhu ME U18 a jeho řízení přibližuje zúčastněné pozorování provedené dvěma na sobě nezávislými výzkumníky v termínu turnaje (13.-20. srpna 2022) v místě konání akce. Veškerá získaná data jsou analyzována prostřednictvím SWOT analýzy. Výsledky: Výsledky práce poskytují ucelený pohled na proces managementu mezinárodní baseballové akce pořádané v...
Marketingová komunikace atletického klubu AŠK Slávia Trnava
Fančovičová, Kristína ; Med, Daniel (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Marketingová komunikace atletického klubu AŠK Slávia Trnava Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit současný stav marketingové komunikace atletického klubu AŠK Slávia Trnava. Dílčím úkolem práce je na základě provedených rozhovorů a zjištěných informací vymezení předností a nedostatků v marketingové komunikaci klubu. Metody: V této bakalářské práci jsou využity metody kvalitativního charakteru. Mezi využívané metody patří analýza příslušných dokumentů, sociálních sítí, webových stránek a podobně. Také pozorování a polostrukturované rozhovory s předsedou klubu a s atletickými trenéři. Výsledky: Výsledkem práce je zhodnocení současné marketingové komunikace sportovního klubu AŠK Slávia Trnava a kroky, které by mohly vést k její zlepšení v blízké budoucnosti. Klíčová slova: marketing, atletika, komunikační mix, kvalitativní výzkum

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.