Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sémióza sebeprezentace sportovních klubů AC Sparta Praha a HC Sparta Praha v sezoně 2013/2014
Drobná, Šárka ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
(abstrakt) Diplomová práce se zabývá sémiotikou mediálních kampaní sportovních klubů AC Sparta Praha a HC Sparta Praha v sezoně 2013/2014. Tato sezona byla pro oba kluby výroční, AC Sparta v ní oslavila 120 let své existence a HC Sparta 110 let. Z toho důvodu byly mediální kampaně obou klubů poměrně intenzivní, obě se také obracely do minulosti. Práce zkoumá významy zakódované do mediálních kampaní, pokouší se zjistit, jaké verbální a neverbální znaky jsou příznačné pro pojem "Sparta" na české sportovní scéně, a také zda kluby vycházejí v kampaních ze stejného sémiotického základu, který je daný jejich stejným názvem a klubovými barvami. Práce se snaží definovat novodobý "mýtus Sparty". Teoretická část přibližuje současné postavení sportu ve společnosti, výzkumná část zkoumá mediální kampaně obou klubů ze sémiotického hlediska.
Sémióza sebeprezentace sportovních klubů AC Sparta Praha a HC Sparta Praha v sezoně 2013/2014
Drobná, Šárka ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
(abstrakt) Diplomová práce se zabývá sémiotikou mediálních kampaní sportovních klubů AC Sparta Praha a HC Sparta Praha v sezoně 2013/2014. Tato sezona byla pro oba kluby výroční, AC Sparta v ní oslavila 120 let své existence a HC Sparta 110 let. Z toho důvodu byly mediální kampaně obou klubů poměrně intenzivní, obě se také obracely do minulosti. Práce zkoumá významy zakódované do mediálních kampaní, pokouší se zjistit, jaké verbální a neverbální znaky jsou příznačné pro pojem "Sparta" na české sportovní scéně, a také zda kluby vycházejí v kampaních ze stejného sémiotického základu, který je daný jejich stejným názvem a klubovými barvami. Práce se snaží definovat novodobý "mýtus Sparty". Teoretická část přibližuje současné postavení sportu ve společnosti, výzkumná část zkoumá mediální kampaně obou klubů ze sémiotického hlediska.
Specifika rozhlasového vysílání pro posluchače ve věkové kategorii 30 až 50 let.
Drobná, Šárka ; Maršík, Josef (vedoucí práce) ; Moravec, Václav (oponent)
Bakalářská práce pojednává o rozhlasovém vysílání v České republice, které je zaměřeno na skupinu posluchačů ve věku od 30 do 50 let. Zabývá se zejména veřejnoprávními a soukromými stanicemi s celostátním pokrytím. Dále zjišťuje, jaké formáty stanic a pořadů ve vysílání pro cílovou skupinu dominují a co od vysílání očekávají sami posluchači cílové skupiny. Práce je rozdělena do kapitol a podkapitol. První kapitola je zaměřena na vývoj veřejnoprávního a soukromého rozhlasového vysílání po roce 1989. Je zde popsán proces demonopolizace Československého rozhlasu a vzniku konkurenčního prostředí privátních stanic, dále zánik Československého rozhlasu a vznik Českého rozhlasu, který nyní funguje jako veřejnoprávní instituce. Druhá kapitola se věnuje počátkům prvních soukromých rozhlasových stanic s celostátním významem. Třetí kapitola popisuje formáty, které se v rozhlasovém vysílání vyskytují v současné době, a to jak formáty rozhlasových stanic, tak formáty pořadů. Ve čtvrté kapitole je stručně charakterizován program tří nejoblíbenějších stanic cílové skupiny. V poslední kapitole práce je shrnutí výzkumné části. Pomocí dotazníkového šetření bylo zjištěno, jaké jsou ve vysílání rozhlasových stanic poslechové preference lidí v produktivním věku, kterým stanicím dávají přednost a jakou náplň vysílání...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.