Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový průzkum – případová studie výhodnosti a návratnosti výstavby relaxačního centra Lhotka
Závodný, Ondřej ; Dobrý, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
V této diplomové práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu, a jeho praktickým využitím na téma: Marketingový průzkum - případová studie výhodnosti a návratnosti výstavby relaxačního centra Lhotka. Cíl této diplomové práce je na základě marketingového průzkumu zjistit výhodnost a návratnost investice do relaxačního centra Lhotka. Výsledky této práce by měly být cenné informace, které snad pomohou investorovi při výstavbě tohoto centra.
Návrh marketingové podpory prodeje
Dobrý, Petr ; Světlík, Radim (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou společností American restaurants s.r.o., která provozuje značku KFC na našem trhu. Na základě zjištěných skutečností jsem analyzoval a zlepšil marketingovou podporu prodeje z důvodů dalšího rozvoje společnosti.
Návrh hodnocení zaměstnanců
Dobrý, Petr ; Světlík, Radim (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení lidských zdrojů v restauraci KFC. Práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a vymezuje všechny základní pojmy. Praktická část se dále dělí na analytickou, v níž najdeme informace o společnosti AmRest spol. s r.o. a návrhovou, která se zabývá dalšími možnostmi motivace a implementaci nové motivační metody.
Návrh marketingové podpory prodeje
Dobrý, Petr ; Světlík, Radim (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou společností American restaurants s.r.o., která provozuje značku KFC na našem trhu. Na základě zjištěných skutečností jsem analyzoval a zlepšil marketingovou podporu prodeje z důvodů dalšího rozvoje společnosti.
Marketingový průzkum – případová studie výhodnosti a návratnosti výstavby relaxačního centra Lhotka
Závodný, Ondřej ; Dobrý, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
V této diplomové práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu, a jeho praktickým využitím na téma: Marketingový průzkum - případová studie výhodnosti a návratnosti výstavby relaxačního centra Lhotka. Cíl této diplomové práce je na základě marketingového průzkumu zjistit výhodnost a návratnost investice do relaxačního centra Lhotka. Výsledky této práce by měly být cenné informace, které snad pomohou investorovi při výstavbě tohoto centra.
Návrh hodnocení zaměstnanců
Dobrý, Petr ; Světlík, Radim (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení lidských zdrojů v restauraci KFC. Práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a vymezuje všechny základní pojmy. Praktická část se dále dělí na analytickou, v níž najdeme informace o společnosti AmRest spol. s r.o. a návrhovou, která se zabývá dalšími možnostmi motivace a implementaci nové motivační metody.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.