Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategický plán rozvoje SK Joudrs Praha
Dobrá, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce Strategický plán rozvoje SK Joudrs Praha Cíl Práce Cílem této diplomové práce je sestavení strategického plánu rozvoje pro softballový klub Joudrs Praha na tříleté období od 1.10.2015 do 30.9.2018. Metody práce Kvalitativní rozhovor s předsedou klubu, kvalitativní rozhovor se sportovním manažerem klubu, analýza textů a dokumentů, SWOT analýza, monitoring, případová deskriptivní studie. Výsledky Analytická část diplomové práce byla postavena na případové deskriptivní studii a na monitoringu, který poskytl náhled do vnitřního prostředí klubu a na názory členů klubu na SK Joudrs Praha. Na základě rozhovorů byla vytvořena SWOT analýza, která ve shrnující tabulce propojila závislost mezi nejvýznamnějšími body. Ze SWOT analýzy vyplynula volba strategie. Z rozhovoru s předsedou klubu a analýzy textů a dokumentů byla sestavena finanční analýza klubu. Klíčová slova Strategické plánování, strategický plán, sportovní klub, SK Joudrs Praha, softball
Strategický plán rozvoje SK Joudrs Praha
Dobrá, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce Strategický plán rozvoje SK Joudrs Praha Cíl Práce Cílem této diplomové práce je sestavení strategického plánu rozvoje pro softballový klub Joudrs Praha na tříleté období od 1.10.2015 do 30.9.2018. Metody práce Kvalitativní rozhovor s předsedou klubu, kvalitativní rozhovor se sportovním manažerem klubu, analýza textů a dokumentů, SWOT analýza, monitoring, případová deskriptivní studie. Výsledky Analytická část diplomové práce byla postavena na případové deskriptivní studii a na monitoringu, který poskytl náhled do vnitřního prostředí klubu a na názory členů klubu na SK Joudrs Praha. Na základě rozhovorů byla vytvořena SWOT analýza, která ve shrnující tabulce propojila závislost mezi nejvýznamnějšími body. Ze SWOT analýzy vyplynula volba strategie. Z rozhovoru s předsedou klubu a analýzy textů a dokumentů byla sestavena finanční analýza klubu. Klíčová slova Strategické plánování, strategický plán, sportovní klub, SK Joudrs Praha, softball
Marketingový plán Fitcentrum Visla
Dobrá, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: MARKETINGOVÝ PLAN FITCENTRA VISLA Cíle: Cílem bakalářské práce bylo nashromáždit podrobná data z vnějšího a vnitřního prostředí Fitcentra Visla. Na základě těchto dat byl vypracován návrh marketingového plánu, který Fitcentru Visla pomůže upevnit a případně zlepšit pozici na trhu. Metody: V bakalářské práci byla použita analýza dokumentů, charakteristika konkurence, rozhovor, marketingový mix, analýza portfolia produktu, PEST analýza a SWOT analýza. Veškeré metody byly využity při získávání informací o Fitcentru Visla. Výsledky: Výsledek bakalářské práce je marketingový plán Fitcentra Visla pro konec roku 2013 a rok 2014, který obsahuje veškeré náležitosti a může být inspirací k provedení navrhovaných aktivit. Klíčová slova: Marketing, marketingový plán, marketingový mix, situační analýzy, fitness

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.