Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Market Entry Strategy of Netflix in Czech Republic
Do Hai, Linh ; Fojtů, Kateřina (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
This diploma thesis critically review an analysis of a market entry strategy of Netflix, which intends to entry the Czech Market, with the objective to propose suitable recommendations. The thesis contains in-depth analysis of the company and current situation of market environment in Czech Republic. Theoretical frameworks are critically reviewed and conducted analysis is consequently used as a core for argumentation and evaluation of the strategic issue. Recommendations for expansion are given on the basis of conducted research and analysis.
Návrh marketingového mixu podniku
Do Hai, Linh ; Kunstová, Petra (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozbor a analýzu marketingového mixu společnosti MAXIART plus, s. r. o.. První část bakalářské práce se zabývá teorii marketingu a definici nástrojů marketingu. V další části je seznamování se společností a podrobná analýza současného stavu společnosti. Poslední část obsahuje vlastní návrh na zlepšení prvků marketingového mixu podniku na základě zjištěných poznatků v průběhu praxe a psaní této bakalářské práce.
Návrh marketingového mixu podniku
Do Hai, Linh ; Kunstová, Petra (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozbor a analýzu marketingového mixu společnosti MAXIART plus, s. r. o.. První část bakalářské práce se zabývá teorii marketingu a definici nástrojů marketingu. V další části je seznamování se společností a podrobná analýza současného stavu společnosti. Poslední část obsahuje vlastní návrh na zlepšení prvků marketingového mixu podniku na základě zjištěných poznatků v průběhu praxe a psaní této bakalářské práce.
Market Entry Strategy of Netflix in Czech Republic
Do Hai, Linh ; Fojtů, Kateřina (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
This diploma thesis critically review an analysis of a market entry strategy of Netflix, which intends to entry the Czech Market, with the objective to propose suitable recommendations. The thesis contains in-depth analysis of the company and current situation of market environment in Czech Republic. Theoretical frameworks are critically reviewed and conducted analysis is consequently used as a core for argumentation and evaluation of the strategic issue. Recommendations for expansion are given on the basis of conducted research and analysis.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.