|
Metody pro odhadování pracnosti softwarových projektů ve vývoji
Cipra, Jan ; Richta, Karel (vedoucí práce) ; Král, Jaroslav (oponent)
Práce se zabývá odhadováním softwarových projektů. V první části jsou představeny vybrané metody pro odhadování a problémy s odhadováním spojené. Následuje analýza stavu odhadování a volba metod vhodných pro použití v Komerční bance. V druhé části práce je navrhnuta metodika pro odhadování velikosti softwarových projektů a práce potřebné na jejich dokončení. Tato metodika je určena nejen pro vývoj v Komerční bance, s jejíž spoluprací práce vznikla, ale je s menšími úpravami dostatečně universální a použitelná i v jiných společnostech. Součástí práce je také jednoduchý nástroj určený pro podporu odhadování pomocí metod z navržené metodiky.
|
|
Scrabble
Cipra, Jan ; Štanclová, Jana (vedoucí práce) ; Obdržálek, David (oponent)
Cílem práce je nastudovat a implementovat algoritmy a struktury vhodné pro hru Scrabble. Studiem práce je seznámit se s možnostmi efektivního algoritmu určeného pro hraní hry počítačovým hráčem a s tím souvisejícího uložení slovní zásoby. Výsledný softwarový systém umožní hru více hraců po síti i hru, které se účastní počítačový hráči.
|
|
Metody pro odhadování pracnosti softwarových projektů ve vývoji
Cipra, Jan ; Král, Jaroslav (oponent) ; Richta, Karel (vedoucí práce)
Práce se zabývá odhadováním softwarových projektů. V první části jsou představeny vybrané metody pro odhadování a problémy s odhadováním spojené. Následuje analýza stavu odhadování a volba metod vhodných pro použití v Komerční bance. V druhé části práce je navrhnuta metodika pro odhadování velikosti softwarových projektů a práce potřebné na jejich dokončení. Tato metodika je určena nejen pro vývoj v Komerční bance, s jejíž spoluprací práce vznikla, ale je s menšími úpravami dostatečně universální a použitelná i v jiných společnostech. Součástí práce je také jednoduchý nástroj určený pro podporu odhadování pomocí metod z navržené metodiky.
|
|
Scrabble
Cipra, Jan ; Obdržálek, David (oponent) ; Štanclová, Jana (vedoucí práce)
Cílem práce je nastudovat a implementovat algoritmy a struktury vhodné pro hru Scrabble. Studiem práce je seznámit se s možnostmi efektivního algoritmu určeného pro hraní hry počítačovým hráčem a s tím souvisejícího uložení slovní zásoby. Výsledný softwarový systém umožní hru více hraců po síti i hru, které se účastní počítačový hráči.
|