Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Demonstrační program konstrukce LL tabulky
Choleva, Ondřej ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Zámečníková, Eva (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a následnou implementací výukové aplikace pro konstrukci LL tabulky na bázi zadané gramatiky. Tato tabulka je využívaná prediktivním syntaktickým analyzátorem. Součástí této aplikace je i ukázka syntaktické analýzy s využitím zkonstruované tabulky. Aplikace umožňuje krokování všech dílčích algoritmů a jejich zobrazení v grafickém uživatelském rozhraní. Při vývoji byl zohledněn požadavek na přenositelnost výběrem vhodné multiplatformní knihovny.
Demonstrační program konstrukce LL tabulky
Choleva, Ondřej ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Zámečníková, Eva (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a následnou implementací výukové aplikace pro konstrukci LL tabulky na bázi zadané gramatiky. Tato tabulka je využívaná prediktivním syntaktickým analyzátorem. Součástí této aplikace je i ukázka syntaktické analýzy s využitím zkonstruované tabulky. Aplikace umožňuje krokování všech dílčích algoritmů a jejich zobrazení v grafickém uživatelském rozhraní. Při vývoji byl zohledněn požadavek na přenositelnost výběrem vhodné multiplatformní knihovny.
Investiční prostředí Estonska
Choleva, Ondřej ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Štemberk, Jan (oponent)
Tato práce je zaměřena na popis Investičního prostředí Estonska. Je zpracována s využitím odborné literatury a statistických dat analyticko-deskriptivní metodou. Je složena ze čtyř kapitol, kdy první dvě se věnují teoretickému vymezení investic a transnacionálních korporací, zbylé dvě popisují makroekonomické prostředí pobaltského regionu a investiční prostředí Estonska. Přínosem práce je stručné představení Estonska a analýza výrobního sektoru na bázi komparace efektivity zahraničních a domácích podniků.
Analýza nabídky cestovních kanceláří k vybranému segmentu - rodiny s dětmi
Choleva, Ondřej ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Tato práce se věnuje analýze jednoho z významných segmentů na trhu cestovního ruchu, rodinám s dětmi. Jejím hlavním cílem je rozbor marketingového mixu tří vybraných cestovních kanceláří s důrazem na segment rodin s dětmi. Marketingový rozbor sestavený autorem je shrnut a zhodnocen pomocí SWOT analýzy. Srovnání jednotlivých cestovních kanceláří je provedeno ve dvou modelových situacích s totožnými podmínkami pro všechny zkoumané cestovní kanceláře.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.