Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Význam sociálních sítí pro marketingovou komunikaci hudebních kapel v ČR
Bradová, Michala ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá významem sociálních sítí pro marketingovou komunikaci hudebních kapel v ČR. Nejdříve se věnuji základním teoretickým poznatkům z oblasti marketingové komunikace, novým médiím a sociálním sítím. Poté charakterizuji vybrané hudební kapely -- Animé, Holden Caulfield, The Pooh a Republic of Two. Následuje analýza jednotlivých profilů na sociálních sítích vybraných hudebních kapel. Na základě polostrukturovaných rozhovorů provedu srovnání názorů na využívání sociálních sítí pro marketingovou komunikaci jednotlivých hudebníků a uvedu také pohled fanoušků na danou problematiku prostřednictvím dotazníkového šetření. V závěru popíši vlastní návrh způsobu propagace hudební kapely.
Marketing divadla
Bradová, Michala ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingem divadla. Nejdříve se věnuji základním teoretickým poznatkům z dané oblasti, tedy z oblasti divadla a následně jeho marketingového mixu. Poté charakterizuji vybrané divadlo -- Švandovo divadlo na Smíchově. Ze všech získaných informací následně sestavuji marketingový mix divadla. Poté jsou na danou organizaci aplikovány výzkumné nástroje (dotazníkové šetření, SWOT analýza) a na základě toho jsou formulovány vlastní návrhy na změny současného marketingového mixu Švandova divadla na Smíchově.
Čištění tereftalátu membránovou technologií
Bradová, M. ; Hanika, Jiří ; Veselý, Václav
Příspěvek se zabývá čištěním tereftalátu membránovou technologií.

Viz též: podobná jména autorů
2 Bradová, Michala
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.