Název: Význam sociálních sítí pro marketingovou komunikaci hudebních kapel v ČR
Překlad názvu: The importance of social networks for marketing communication of music bands in the Czech Republic
Autoři: Bradová, Michala ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Dotazníkové šetření; Marketingová komunikace; Nová média; Polostrukturovaný rozhovor; Sociální sítě; Marketing communications; New media; Questionnaire; Semi-structured interview; Social networking

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36032

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162731


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet